English

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد؛

صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان از صدور 10 گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد.

صدور 10 گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا دولتشاهی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اعطای نشان دانش‌بنیان (دانش نماد) گفت: در سال جاری امکان صدور این نشان نیز برای واحدهای حائز شرایط فراهم گردیده است.

وی بیان کرد: با عنایت به نام‌گذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اشتغال آفرین، دانش‌بنیان و تولید و در راستای ایجاد زمینه لازم برای تسهیل در عرضه، تقاضا و جهت‌دهی به زنجیره تأمین و بسترسازی مناسب به‌منظور توسعه تجهیزات ساخت داخل و استانداردسازی محصولات و خدمات دانش‌بنیان، این اداره کل در سال گذشته در راستای آشنایی واحدهای دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان با نحوه اعطای گواهی‌نامه‌های انطباق محصول COP  وCOC  و آگاه‌سازی و ترغیب آن‌ها به مشارکت در فرایند دریافت این گواهی‌نامه‌ها، اقدام به برگزاری 6 دوره آموزشی در شهرک علمی تحقیقاتی و مراکز دانشگاهی استان نمود.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از بین30 واحد متقاضی اخذ گواهینامه ‌های انطباق محصول COP  وCOC  تاکنون، 10 واحد موفق به دریافت گواهی‌نامه شده‌اند و سایر واحدها نیز درحال طی مراحل نهایی فرایند می‌باشند.

گفتنی است؛ مسئله حائز اهمیت این است که در بسته تحولی خدمت، که در جهت تحقق شعار سال 1402 تدوین و ابلاغ‌شده، برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دانش‌بنیان و فناوری نانو، تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده‌ و بر اساس این بسته، شبکه ارزیابان جایزه ملی کیفیت به تفکیک گروه‌های تخصصی به‌ویژه محصولات دانش‌بنیان، ایجاد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه