English

از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شد؛

۱۸۷۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعا 1875 مورد بازدید و بازرسی از تجهیزات تفریحی و شهربازی توسط شرکت های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل در سطح استان اصفهان انجام شده است.

1875 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا دولتشاهی بیان داشت: استان اصفهان دارای 88 مجموعه تفریحی شهربازی و پارک آبی است که در آن 811 تجهیز وجود دارد که از این تعداد 736 تجهیز دارای تائیدیه و مجوز معتبر هستند و مابقی آن،  تعداد 75 تجهیز نیز پلمپ و اخطار حقوقی دریافت نموده است.

وی افزود:  از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعا 1875 مورد بازدید و بازرسی از تجهیزات تفریحی و شهربازی توسط شرکت های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل در سطح استان اصفهان انجام شده است که نتیجه این بازرسی های کارشناسی منجر به تذکر، اخطار و تمدید مجوز در صورت نیاز بوده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: همچنین برخی از تجهیزات بازی از ایمنی لازم برخودار نبودند که اداره کل استاندارد طبق تکلیف سازمانی با پلمب این تجهیزات اجازه استفاده از آنها را نداد تا شاهد بروز حادثه برای استفاده کنندگان از این وسایل نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه