English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۲ سارق سیم برق هوایی در شاهین شهر و خمینی شهر / اعتراف متهمین به ۱۵ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و اعتراف آنها به 15 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری 2 سارق سیم برق هوایی در شاهین شهر و خمینی شهر / اعتراف متهمین به 15 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم شبکه برق هوایی در بخش میمه شهرستان شاهین شهر که باعث نارضایتی شهروندان شده بود ، کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی رد پای 2 سارق سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و تلاش برای دستگیری آنان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: سرانجام کارآگاهان حین گشت زنی های نامحسوس خود سارقان را که قصد انجام سرقت سیم برق در یکی از محلات را داشتند را شناسایی کردند که متهمان به محض مشاهده ماموران متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند که در نهایت این افراد در تحقیقات صورت گرفته به 15 فقره سرقت سیم برق در شهرستان های شاهین شهر ومیمه و خمینی شهر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف صریح به عمل مجرمانه خود تحویل مرجع قضائی شدند گفت: با توجه به اینکه سارقان سیم و کابل های سرقتی را به یک ضایعاتی می فروختند پیگیری برای دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه