English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند ۵ نفره سرقت های خشن در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند 5 نفره سرقت های خشن در اصفهان توسط کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان خبر داد.

انهدام باند 5 نفره سرقت های خشن در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: اعضای باند 5 نفره ای که با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح نگهبان ساختمان های نیمه ساز کرده و سپس اموال این ساختمان ها را به سرقت می بردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان اصفهان که سارقان در این سرقت ها با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح نگهبان کرده و پس از بستن دست و پای او اموال را از محل به سرقت می بردند ، کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و مستندات به جامانده از عاملان سرقت سرانجام هویت اعضای باندی 5 نفر از افراد سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از تعقیب هوشمندانه متهمان دریافتند که این افراد در یک منزل نیمه ساز حضور دارند که بلافاصله طی همانگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد عمل شده و آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف مقدار زیادی اموال مسروقه شامل کمپرسور،کلیه قطعات اسانسور، کپسول گاز،پکیج،سنگ فرز و ... و تحویل آنها به مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به 9 فقره سرقت خشن از ساختمان های نیمه کاره اقرارکردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه