English

اساتید سرآمد و نمونه آموزشی و دانشجویان رتبه برتر دانشگاه کاشان تجلیل شدند

با حضور قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیین تجلیل از اساتید سرآمد و نمونه آموزشی و دانشجویان رتبه برتر دانشگاه کاشان برگزار شد.

 اساتید سرآمد و نمونه آموزشی و دانشجویان رتبه برتر دانشگاه کاشان تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، رئیس دانشگاه کاشان در این آیین با  تبریک به اساتید سرآمد و نمونه آموزشی این دانشگاه، گفت: تمام افتخارات دانشگاه کاشان مرهون زحمات شما اساتید عزیز و دانشجویان محقق و یاوران علمی پرتلاش است.

عباس کتابی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان امسال ۵۰ ساله شده، افزود: این دانشگاه توانسته در این نیم قرن خدمات ارزشمندی در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به جامعه علمی ملی و بین‌المللی ارائه دهد.

وی از جمله فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه را تحول مدیریتی انتخاب بانوان برای مدیریت، انتخاب مدیران جوان، استفاده از ایثارگران در مدیریت دانشگاه، انتخاب رؤسای پژوهشکده‌ها بافراخوان عمومی و اخذ برنامه عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد پارک علم و فناوری، ایجاد دبیرخانه هیات امنا، تفکیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ایجاد معاونت برنامه‌ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی، ایجاد دانشکده مدیریت و کارآفرینی، اخذ مجوز دانشکده فناوری‌های نوین و راهبردی و اخذ مجوز ۴ دانشکده مکانیک، برق و کامپیوتر، فیزیک و ریاضی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

 کتابی  تاکید کرد:  تغییر ماموریت پژوهشکده انرژی به پژوهشکده آب، انرژی و محیط زیست، ایجاد پردیس بین‌المللی، ایجاد مرکز آزفا، ایجاد مدیریت ارتباط با جامعه، ایجاد مدیریت کتابخانه مرکزی و تامین مدارک علمی، ایجاد مدرسه اشتغال و راه‌اندازی کرسی‌های نظریه‌پردازی شورای انقلاب فرهنگی  همچنین طی این دو سال انجام شده است.

رئیس دانشگاه کاشان به ایجاد تحول در ساختار این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در راستای این اقدام، شورای برنامه‌ریزی و تحول آموزشی، معاونت فرهنگی-دانشجویی در دانشکده‌ها، شورای رفاهی، سازمان سرمایه‌گذاری و توسعه، پیگیری ایجاد صندوق پژوهش و فناوری منطقه کاشان و راه‌اندازی گروه آموزشی هوش مصنوعی در دانشگاه ایجاد شده است.

وی نشست با اساتید، کارکنان، دانشجویان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: همچنین به مناسبت‌های مختلف از اساتید، دانشجویان و کارمندان نمونه تجلیل شده و به دانشجویان برتر رشته‌های کارشناسی توسط خیرین بورس تحصیلی اعطا می‌‌شود.

این مقام مسئول به جذب اعضای هیئت علمی جوان  اشاره و خاطرنشان کرد: طی این دو سال، 25 عضو هیات علمی جدید جذب شده است.

رئیس دانشگاه کاشان پذیرش دانشجوی بورس صنعت را از دیگر اقدامات انجام شده این دانشگاه ذکر کرد و افزود: امسال 10 دانشجوی دکترای استادمحور نیز در این دانشگاه پذیرش شدند.

وی با اشاره به تشکیل شورای بازنگری دروس یادآور شد:  در سال تحصیلی جدید  6 رشته جدید کارشناسی و کارشناسی ارشد  به مجموعه رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

کتابی کیفی‌سازی آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: 168 پایه تشویقی به اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان براساس دستورالعمل جدید اعطا شد.

وی انتخاب صلواتی و محسن نیازی به‌عنوان عضو هیأت علمی نمونه کشوری و سرآمد آموزشی، کسب مدال برنز دانشجوی علوم ریاضی دانشگاه کاشان در مسابقات بین‌المللی ریاضی 2023 بلغارستان،کسب دو مدال برنز و نقره توسط دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی  1403دانشجویی ایران، کسب مقام اول رشته بافت و مقام دوم رشته رنگرزی دانشجویان دانشگاه کاشان در پانزدهمین المپیاد فرش دستباف کشور، کسب رتبه اول دانشگاه کاشان در مسابقه انتخاب پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر دانشجویی انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی ایران، و کسب رتبه اول تیم دانشجویی دانشگاه کاشان در هفتمین دوره مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دریافت جایزه فرهنگی البرز توسط دانشجوی دکترای دانشگاه کاشان را از جمله افتخارات دانشگاه کاشان از سال گذشته تاکنون برشمرد.

کتابی خارج شدن دانشگاه از لیست سیاه کشور عراق که متاسفانه در دوره مدیریت قبلی اتفاق افتاده بود را از مهم‌ترین اقدامات عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 1200 دانشجوی عراقی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این مقام مسئول، ایجاد خانه خلاق علوم انسانی و اجتماعی و مرکز نوآوری علوم انسانی، اخذ اعتبارنامه کمیته و کد اخلاق دانشگاه، اصلاح دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های پژوهشی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه