English

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

بیمه آتش‌سوزی بیش از ۱۰ هزار منزل مسکونی از طریق سامانه اصپاک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۱۰ هزار منزل مسکونی از طریق اصپاک بیمه آتش‌سوزی شده‌ است.

بیمه آتش‌سوزی بیش از ۱۰ هزار منزل مسکونی از طریق سامانه اصپاک
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، غلامرضا ساکتی با اعلام اینکه سامانه اصپاک افزون بر ۱۳ هزار مشترک در شهر اصفهان دارد، اظهار کرد: اپلیکیشن «اصپاک» یا «سامانه جمع‌آوری پسماند خشک» از سال گذشته راه‌اندازی شد و از مشوق‌های مختلفی همچون بیمه آتش سوزی منازل، جهت تشویق مردم به جمع‌آوری پسماند خشک استفاده کرد. شهروندان نیز از این سامانه استقبال خوبی کردند، چنانکه در حال حاضر این سامانه افزون بر ۱۳ هزار مشترک در شهر اصفهان دارد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار منزل مسکونی از طریق اصپاک بیمه آتش‌سوزی شده و به‌طور میانگین روزانه بین ۵۰۰ تا یک تن پسماند توسط سامانه اصپاک جمع‌آوری می‌شود.

 

پروژه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در آستانه کلنگ‌زنی

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اصفهان همچنین از کلنگ‌زنی پروژه نخاله‌های ساختمانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بر این اساس، روزانه ۱۸۰۰ تن نخاله ساختمانی بازیافت خواهد شد.

وی افزود: در حوزه پسماند خشک، کلنگ‌زنی شهرک بازیافت، مدیریت زنجیره پسماند به‌ویژه در حوزه تفکیک از مبدأ، ساماندهی انبارهای غیرمجاز و محل‌های غیررسمی تأثیرات خوبی به‌دنبال دارد که امیدواریم با آغاز این دو پروژه، گام بلندی در راستای حفظ محیط زیست برداریم.

ساکتی خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه شیرابه با ظرفیت ۲۰ مترمکعب در روز نیز راه‌اندازی شده و امیدواریم شاهد افتتاح رسمی آن از هفته آینده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه