English

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

آذین‌بندی میادین و معابر منطقه یک شهرداری اصفهان/ نصب ۱۵ هزار متر ریسه پرچم ایران

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از نصب 15 هزار متر ریسه پرچم ایران، 1500 عدد پرچم آویزی،‌ 400 متر کتیبه پرچم، 80 عدد پرچم در سایزهای مختلف و 700 متر ریسه لامپ در سطح منطقه یک خبر داد.

آذین‌بندی میادین و معابر منطقه یک شهرداری اصفهان/ نصب 15 هزار متر ریسه پرچم ایران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، میثم بکتاشیان با اشاره به ایام الله دهه فجر و توجه به فضاسازی محیطی و آذین بندی در این منطقه گفت: امسال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میادین و معابر منطقه یک شهر اصفهان توسط اداره خدمات شهری آذین بندی شده است.

وی افزود: علاوه بر 15 هزار متر ریسه پرچم ایران و ریسه‌های الوان به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، 1500 عدد پرچم آویزی،‌ 400 متر کتیبه پرچم، 80 عدد پرچم ایران در سایزهای مختلف و 700 متر ریسه لامپ در سطح منطقه نصب شده است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت توجه به فضاسازی شهری در مناسبهای ملی و مذهبی تاکید کرد: مردم نسبت به مناسبتهای ملی و مذهبی حساس هستند و از شهرداری توقع دارند که فضایی شهر را متناسب با ایام مناسبتی آذین بندی کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ایام الله دهه فجر را مناسبتی ملی و مذهبی دانست که نقطه تاریخی سرنوشت سازی برای مردم ایران محسوب می‌شود و خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان امسال به صورت ویژه فضای شهر را آذین بندی کرده که همزمان با جاری شدن آب در بستر زاینده رود، زیبایی اصفهان در ایام دهه فجر را دوچندان کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه