English

به مناسبت دهه مبارک فجر ؛

اجرای موسیقی‌های ماندگار انقلاب در میادین و نقاط پرتردد شهر اصفهان

رییس هماهنگی امور مناطق سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای موسیقی‌های ماندگار انقلاب در میادین و نقاط پرتردد شهر اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجرخبر داد.

اجرای موسیقی‌های ماندگار انقلاب در میادین و نقاط پرتردد شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حامد نظری با اشاره به برگزاری رویداد ترکیبی و نمایشی "آوای ایران" به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: موسیقی‌های ماندگار انقلاب به همراه اجرای فرم نمایشی و ترکیبی در قالب رویدادی با عنوان "آوای ایران" در حال اجرا است.

وی افزود: این برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه مبارک فجر در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته نظری، موسیقی‌های ماندگار و آهنگ‌های خاطره‌انگیز انقلابی به صورت ترکیبی همراه با گروه نمایش و حرکات فرمی در میادین، بوستان‌ها، اماکن و نقاط پرتردد شهری در قالب برنامه "آوای ایران" به اجرا در می‌آید.

رییس هماهنگی امور مناطق سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این رویداد از سوی ادارات فرهنگی و اجتماعی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که هر سانس حدود 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

نظری خاطرنشان کرد: این برنامه ترکیبی شامل گروهی ۷ نفره همراه با خواننده است که با بهره‌گیری از عناصر نور، صوت و نمایش به اجرای برنامه می‌پردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه