English

قدرت اله نوروزی خبر داد:

تصویب بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان ازتصویب بودجه 6 هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال 99 خبر داد.

تصویب بودجه 6 هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب بودجه 6 هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان گفت: این بودجه با حمایت شورای شهر به تصویب رسید و امیدواریم با همکاری شورا، مدیران و کارکنان شاهد تحقق بودجه باشیم.

وی افزود: در صورت فراهم بودن شرایط مانند 6 ماهه نخست امسال، امکان افزایش تحقق بودجه وجود داشت اما به دلیل حوادث آبان ماه این امر میسر نشد.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه در شهرداری به دلیل عدم وجود مجوز برای جذب نیرو، عنوان سازی وجود داشته است، تاکید کرد: در نظام اداری پنج نوع قرار داد وجود دارد و این در حالیست که شهرداری‌ها ۹ عنوان قراردادی دارند.

قدرت اله نوروزی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های کشور به پروژه‌های ملی و محلی تقسیم بندی می‌شود، گفت: در اصفهان هم برخی از پروژه‌ها فراشهری است، در خصوص حلقه حفاظتی دو مرحله با وزیر راه و شهرسازی صحبت شد، استانداری تنها می تواند در خصوص نوع طراحی کمک کند زیرا امکان کمک کردن از نظر مالی از سوی این نهاد به شهرداری وجود ندارد.  

وی با اشاره به آخرین وضعیت ایستگاه‌های خط دو مترو اصفهان، تاکید کرد: شش ایستگاه از این پروژه بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

افزایش ۳۰ درصد حقوق و مباحث رفاهی کارکنان با مصوبه فوق‌العاده جذب

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و خدمات شهری شهرداری بابت اجرای برنامه های مربوط به دهه فجر و آذین بندی های مربوط، ‌اظهار کرد: با توجه به همزمان شدن ایام دهه فجر امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌ها به گونه‌ای بود که هم حرمت این ایام حفظ و هم برنامه‌های دهه فجر به خوبی برگزار شد.

علیرضا نصر همچنین از برگزاری برنامه فرهنگی "شب اصفهان در تبریز" قدردانی کرد و افزود: اخبار حاکی از استقبال خوب مردم تبریز از این برنامه‌ها بوده است، پخش این برنامه از صدا و سیمای تبریز هم جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای زیباسازی و پیرایش شهر برای اسفندماه امسال تدارک دیده شده است، تصریح کرد: امیدواریم در اجرای این برنامه‌ها نهادهای متولی موفق باشند و شرایط به گونه‌ای باشد که شهر هم برای شهروندان و هم گردشگران قابل قبول باشد.

نصر اصفهانی ضمن تاکید بر صرفه جویی در هزینه های زیباسازی شهر، افزود: باید در این زمینه تا جایی که امکان دارد صرفه‌جویی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در بودجه امسال در خصوص مباحث رفاهی کارکنان شهرداری اتفاقات خوبی رخ داد و شاهد افزایش خوبی در امور رفاهی بوده‌ایم، تاکید کرد: مصوبه افزایش ۳۰ درصد فوق‌العاده جذب در هیئت وزیران را داشتیم؛ امیدوارم این افزایش در حقوق و مباحث رفاهی بتواند منجر به اتفاقات خوبی در شهرداری اصفهان شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه