English

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ؛

اجرای ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی و انقلابی در منطقه یک شهرداری اصفهان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از اجرای 10 عنوان برنامه فرهنگی و انقلابی در 14 نقطه منطقه یک همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجرخبر داد.

اجرای 10 عنوان برنامه فرهنگی و انقلابی در منطقه یک شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، میثم بکتاشیان ضمن تبریک آغاز دهه فجر با اشاره به اجرای 10 عنوان برنامه فرهنگی و انقلابی در ایام‌الله دهه مبارک فجر 1400 با مشارکت تشکل‌های مردمی در این منطقه گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا،‌ همه این برنامه‌ها ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها قالب‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف شهروندان در نظر گرفته‌شده که برگزاری جشن، برپایی نمایشگاه، تجلیل از خانواده شهدا،‌ نشست، همایش و یادواره‌ها ازجمله آنهاست که طی زمان‌بندی اعلام‌شده در درگاه‌های اطلاع‌رسانی شهرداری، برگزار می‌شود.

نصب یادمان‌های آیت‌الله خادمی و شهید خرازی در دهه مبارک فجر

وی در تشریح دیگر برنامه‌های این منطقه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 1400، از نصب یادمان‌های آیت‌الله خادمی و شهید خرازی خبر داد و گفت: یادمان‌های آیت‌الله خادمی و شهید خرازی که توسط هنرمندان اصفهانی ساخته ‌شده است در دهه مبارک فجر در مکان های جانمایی شده، نصب می‌شود.

به گفته وی، یادمان آیت‌الله خادمی در مجاورت منزل این عالم که تبدیل به مجموعه فرهنگی شده، نصب می‌شود و یادمان شهید خرازی نیز در خیابان آیت‌الله زاهد ابتدای کوچه منزل شهید، قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در تشریح اقدامات، بهره‌برداری‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی به این مناسبت اظهار کرد: پروژه ساماندهی گذر جهان‌آرا در کمتر از سه ماه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

بکتاشیان در این رابطه گفت: تحویل کامل پروژه از زمان انعقاد قرارداد با پیمانکار تا زمان بهره‌برداری در کمتر از سه ماه صورت پذیرفت که این امر، مرهون تلاش بی‌وقفه همکاران در مجموعه منطقه یک شهرداری است.

وی اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای طرح ساماندهی مسیرهای منتهی به چهارباغ پیش‌بینی‌شده بود که با هزینه‌ای بالغ‌بر 90 میلیارد ریال‌ به مساحت 1700 مترمربع تا 22 بهمن‌ماه تکمیل خواهد شد و شهروندان می‌توانند برای دسترسی به چهارباغ عباسی از این مسیر استفاده کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: خیابان کوالالامپور و گذر عالم‌آرا به مساحت 2400 و 3800 مترمربع نیز دو مسیر دیگر منتهی به چهارباغ است که پروژه ساماندهی آن‌ها نیز در حال انجام است و به‌زودی شهروندان می‌توانند در مسیر این گذرها تردد کنند.

وی با اشاره به پروژه ساماندهی مادی نیاصرم تصریح کرد: این پروژه در چهار مرحله برنامه‌ریزی‌شده که فاز اول آن از چهارباغ تا خیابان شمس‌آبادی در حال انجام بوده و ساماندهی این مسیر در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

راه‌اندازی ایستگاه‌های مسیر اتوبوس تختی – وفایی پس از دو سال انتظار

بکتاشیان با بیان اینکه سنگین‌ترین ترافیک شهر در منطقه یک رقم می‌خورد، تاکید کرد: باید به تقویت حمل‌ونقل عمومی در محدوده این منطقه توجه ویژه داشت، البته باید برای ترغیب مردم به استفاده از حمل‌ونقل عمومی، شرایط استفاده از آن را نیز تسهیل کرد.

به گفته وی، به‌منظور آسایش شهروندان در زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس، پنج ایستگاه مطابق با استانداردهای تعیین‌شده ساخته و به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در رابطه با مکان و اسامی این ایستگاه‌ها اضافه کرد: نام‌گذاری ایستگاه‌ها با توجه به اسامی خیابان‌های مجاور صورت پذیرفته تا شهروندان هنگام رفت‌وآمد با سردرگمی مواجه نشوند، به‌نحوی‌که این ایستگاه‌ها به نام‌های «هفتم محرم»، «آیت‌الله ظهیرالاسلام»، «آیت‌الله زاهد»، «آیت‌الله طیب» و «جهان‌پهلوان تختی» نام‌گذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه