English

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۲۷۲ پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از افتتاح 272 پروژه بخش کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان خبر داد.

272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهرداد مرادمند در خصوص پروژه‌های دهه فجر در بخش کشاورزی اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری، در مجموع 272 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند که از نظر گستردگی و تنوع نیز وضعیت مناسبی دارند.

 وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، زمینه ایجاد اشتغال بیش از 830 نفر و ثبیت اشتغال بیش از 520 نفر فراهم خواهد شد و کمک شایانی به افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی استان اصفهان خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه بخش عمده تامین مالی اجرای این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شده و این موضوع نشان دهنده استقبال سرمایه‌گذاران از حضور در این بخش است، گفت: در مجموع این 272 پروژه با اعتباری بالغ بر 7494392 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید که از این میزان، 5207578 میلیون ریال آورده شخصی، 1526819 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 759995 میلیون ریال از اعتبارات دولتی تامین شده است.

 این مقام مسئول گفت: خوشبختانه توزیع پروژه‌ها در سطح استان مناسب است و تلاش می‌شود به تمامی زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی توجه شود.

مرادمند بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی همواره تلاش می‌کند در راستای کمک به تولیدکنندگان بخش، قدم بردارد لذا باتمام توان در راستای رفع موانع تولید و تامین امنیت غذایی استان و کشور، فعالیت داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه