English

امام جمعه باغ شهر کوشک:

رزمایش مومنانه مواسات و همدلی بین مردم و مسئولان است

امام جمعه باغ شهر کوشک گفت: رزمایش مومنانه مواسات و همدلی بین مردم و مسئولان است و مسئولان نقش مهمی در در این رزمایش دارند.

رزمایش مومنانه مواسات و همدلی بین مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام جعفر غلامی با اشاره به این موضوع که مسئولان نقش مهمی در رزمایش مومنانه دارند، بیان داشت باید تمام توان خود را در محل خدمت به کار بندیم و با گذر این بلا از جامعه اسلامی آسایش وجدان کاری داشته باشیم.

وی در خصوص شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد، اظهار کرد: با مراجعه به آمارارائه شده مسئولان باید بتوانند پاسخگوی اقدامات وعملکرد خود باشند.

امام جمعه باغ شهر کوشک با بیان اینکه برای به تحقق رسیدن این شعارها نیاز به همکاری مردم و مسئولان شهر یا کشور است افزود: هر کدام از مسئولان باید در سمت خود بتوانند قدمی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب بردارند.

وی در رابطه با شیوع ویروس کرونا ادامه داد: ویروس کرونا تمامی کشورها را در برگرفته و این نشان از ضعف انسان است که قدرتی در برابر این ویروس نداشته و نکته دیگر اینکه بشر  از وجود این ویروس متنبه شود و در برابر عظمت خداوند تکبر نداشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در کشور ایران از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا ، فعالان جبهه انقلابی در این عرصه نیز خوش درخشیدند و با اجرای رزمایش همدلی و مواسات به مستضعفین جامعه کمک می کنند.

امام جمعه باغ شهر کوشک در پایان گفت: مسئولان باید تمام توان خود را در محل خدمت به کار بندند و با گذر این بلا از جامعه اسلامی آسایش وجدان کاری داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه