English

برف و سرما ادارات اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد

بارش شدید برف در دو روز گذشته، ادارت و مدارس اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

برف و سرما ادارات اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، در پی بارش سنگین برف و اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم فعالیت این سامانه در استان، ادارات شهرستان اردبیل روز دوشنبه ۲۵دی ماه تعطیل است و ادارات چهار شهرستان دیگر با تاخیر۲ ساعته فعالیت خود را آغاز کردند.

بر اساس اطلاعیه استانداری اردبیل آغاز به کار بانک‌های شهرستان اردبیل نیز با ۲ ساعت تأخیر انجام شد.

هم‌چنین آغاز به‌ کار ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نبوده و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی انجام می‌شود.

دانشگاه محقق اردبیلی هم به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در راه‌های مواصلاتی استان، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی شهرستان‌ها روزهای سه‌شنبه, چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ لغو شده و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفر آباد و اصلاندوز فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شهرستان پارس آباد دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهرستان خلخال دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 در بخش شاهرود شهرستان خلخال هم دوره های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام می‌شود.

گفتنی است هوای اردبیل هم اینک آفتابی است و طبق پیش ‌بینی هواشناسی در روزهای آینده شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه