English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان :

صنعت خودروسازی پس از صنعت نفت، بزرگ‌ترین صنعت در ایران است / معرفی ۷ محصول در نمایشگاه خودروی اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: خودروسازی ایران امروز به بخشی از هویت ایرانیان مبدل شده و اگرچه نارضایتی‌هایی در مورد کیفیت خودروهای داخلی ابراز می‌شود اما این نکته غیرقابل انکار است که صنایع خودروسازی به واسطه ارتباط گسترده با دیگر صنایع و میزان تولید و اشتغال بالا، نقشی پررنگ در اقتصاد کشور دارد.

صنعت خودروسازی پس از صنعت نفت، بزرگ‌ترین صنعت در ایران است / معرفی ۷ محصول در نمایشگاه خودروی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا طحانیان در جمع خبرنگاران بیان داشت: خودروسازی ایران امروز به بخشی از هویت ایرانیان مبدل شده و اگرچه نارضایتی‌هایی در مورد کیفیت خودروهای داخلی ابراز می‌شود اما این نکته غیرقابل انکار است که صنایع خودروسازی به واسطه ارتباط گسترده با دیگر صنایع و میزان تولید و اشتغال بالا، نقشی پررنگ در اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: نگاهی به وضعیت برخی از کشورهای دیگر و چالش‌های آن‌ها در زمان تحریم نشان می‌دهد که یکی از نقاط قوت و تاب‌آوری ما در برابر تحریم‌های ظالمانه صنعت خودروسازی بوده است.                  

این مقام مسئول گفت: این نمایشگاه با حضور 21 شرکت خودروسازی داخلی از جمله تولیدکنندگان خودروهای سواری، تجاری و موتورسیکلت برگزار می شود.

طحانیان افزود: فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰ متر است، که با توجه به استقبال شرکت های خودروساز کلیه فضای سرپوشیده موجود تحت پوشش قرار گرفته است و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه نیز تحت پوشش خودروسازان قرار خواهد گرفت.                             

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان  اظهار داشت: تنها ده درصد مشارکت‌کنندگان از استان اصفهان هستند و میزبان شرکت‌های مختلفی از استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، آذربایجان شرقی و قزوین هستیم.

وی در ادامه، درباره این که کدام شرکت ها در این رویداد حاضر هستند نیز تصریح کرد: شرکت های حاضر در نمایشگاه شامل مدیران خودرو با سه برند، هلدینگ کرمان با ۴ شرکت، گروه بهمن با ۵ برند، سانیار و تیگارد موتور، شایان دیزل، کامل دیزل، گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور و آریا دیزل حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه استان اصفهان با بیان اینکه امسال شاهد معرفی محصولات متنوع سبک و سنگین خواهیم بود، گفت همچنین این نوید را باید داد که برخی از خودروسازانی که در بسیاری از نمایشگاه ها حضور فعال نداشتند در این نمایشگاه حضور یافته اند.

به گزارش موج؛ نمایشگاه خودرو در اصفهان از امروز ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار و ساعت بازدید این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۸ در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه