English

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارس

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس گفت: در این سفر بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان فارس اختصاص می‌یابد.

تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رضا مراد صحرایی امروز، ۲۰ مهرماه در ادامه سفر به استان فارس و در جمع مردم بوانات با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و تلاش برای محرومیت‌ زدایی آنان است، گفت: در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان فارس بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان فارس اختصاص می‌یابد.

وی با یادآوری اینکه پروژه‌هایی که در هر سفر مصوب می‌شوند، قبل از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت احصا و اولویت‌بندی می‌شوند، افزود: بیش از ۲۰ هزار پروژه های نیمه تمام در کشور داریم که در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند لذا تا تکمیل این پروژه‌ها کمتر احداث طرحی را آغاز می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش از احداث دو باب مدرسه در بوانات خبر داد و افزود: همچنین یکی از اقدامات در دستور کار دولت احیای مراکز تربیت معلم است البته در خصوص دانشسراهای تربیت معلم باید گفت که قانون جامع خدمات کشوری اجازه استخدام افراد فاقد تحصیلات دانشگاهی را نمی‌دهد.

 همچنین وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به استان فارس در مراسم افتتاح مدرسه ۹ کلاسه حضرت زهرای شهر صفاشهر شرکت کرد. این آموزشگاه نوساز که پذیرای بیش از ۲۷۰ دانش آموز دختر دوره ابتدایی است دارای کتابخانه نماز خانه و سایر امکانات است.

این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت ۳ هزار و چهارصد مترمربع و با زیربنای ۱ هزار و ۶۰ مترمربع احداث و دارای ۱۷۰۰ متر مربع محوطه و ۲۰۰۰ مترمربع زمین قابل توسعه است. همچنین اعتبار این پروژه عمرانی بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که ۳۵ درصد آن از محل مشارکت خیر مدرسه ساز و مابقی از منابع مالی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه