English

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور؛

فاز نخست خط انتقال آب از سد درود زن به شهر لپویی به بهره برداری رسید/ بهره مند شدن ۸۶۰۰ خانوار لپویی از نعمت آب آشامیدنی سالم

طرح شش میلیارد تومانی آبرسانی از سد درودزن به شهر لپویی با حضور محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرستان زرقان به بهره برداری رسید.

فاز نخست خط انتقال آب از سد درود زن به شهر لپویی به بهره برداری رسید/ بهره مند شدن ۸۶۰۰ خانوار لپویی از نعمت آب آشامیدنی سالم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، صبح امروز ۲۰ مهرماه و همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، فاز اول پروژه انتقال آب سد درودزن به شهر لپویی با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

فاز اول انتقال آب شرب از سد درودزن به شهر لپویی، شامل دو بخش است که قسمت اول به طول ۳۵۰۰ متر و قسمت دوم به متراژ ۵۰۰۰  متر مربع انجام شده است. این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان تکمیل شد که بیش از ۲ میلیارد آن توسط خیر و ۵.۳ میلیارد تومان آن توسط شرکت آبفا شهرستان و مابقی توسط شورای اسلامی شهر لپویی تأمین شده است.

این پروژه از جمله پروژه هایی  مورد پیگیری جدی نماینده شیراز و زرقان بود و با این افتتاح ۸۶۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

گفتنی است بزودی عملیات اجرایی مرحله دوم انتقال آب به مخازن شهر لپویی و شهرک امام رضا، شامل اجرای ۴ کیلومتر شبکه و ساخت ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه