English

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز؛

دانشگاه شیراز به پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز گفت: پنجره‌ی واحد خدمات و پیشخوان الکترونیکی دانشگاه شیراز به پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

دانشگاه شیراز به پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج فارس،مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز ضمن اعلام این خبر، گفت: بعد از اعلام مدیرکل دفتر آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اتصال دانشگاه‌های کشور به پنجره‌ی ملی دولت هوشمند، دانشگاه شیراز با توجه به تجارب پیشین، آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم را انجام داده و از ۱۴ مردادماه به پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند متصل گردید.

علی حمزه توضیح داد: پنجره‌ی واحد خدمات، سامانه‌ای برای یکپارچگی خدمات و تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات است که می‌تواند در سطوح مختلف دولت، وزارتخانه، استان یا یک دستگاه اجرایی باشد.

وی اظهار کرد: این سامانه درگاهی برای احراز هویت متمرکز تمامی کاربران ایرانی و تسهیل خدمات دولت در حوزه‌های مختلف است. به تناسب آن، سامانه‌ی پنجره‌ی واحد خدمات دانشگاهی کشور، درگاهی است برای ورود به خدمات حوزه‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که این سامانه یک واسط برای اتصال تمامی دانشگاه‌های کشور به پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند است و دانشگاه شیراز از این طریق برای کاربران پنجره‌ی ملی خدمات دولت هوشمند، قابل دسترس گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه