English

امام جمعه رشت:

مسئولان باید مشکلات آزادگان را برطرف کنند/تبریک ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

امام جمعه رشت گفت: آزادگان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و مسئولان باید مشکلات آنان را برطرف کنند و بیشتر به فکر آزادگان باشند.

مسئولان باید مشکلات آزادگان را برطرف کنند/تبریک 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان، در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که این روز را به همه آزادگان و خانواده آنان تبریک می گویم.

وی افزود: آزادگان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و مسئولان باید مشکلات آنان را برطرف کنند و بیشتر به فکر آزادگان باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک نیز اشاره و بیان کرد: ۲۱ مرداد به این عنوان نامگذاری شده تا یادآوری شود مسئولان این صنایع را در راستای توسعه اشتغال مورد حمایت قرار دهند چون این بنگاههای کوچک در رونق و توسعه اقتصادی و اشتغال تاثیر دارند.

امام جمعه رشت ادامه داد: بنگاه های کوچک را باید جدی گرفت که اثار مثبت زیادی بر جامعه دارد و اگر این بنگاه ها آسیب ببینند، ضرر آن به جامعه بسیار کم است درحالی که ضرر و زیان بنگاه ها و واحدهای تولیدی بزرگ بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر مدیران شایسته ای در این بنگاههای کوچک حضور دارند که باید از تجربیات و مدیریت آنها در بنگاههای متوسط استفاده کرد و همچنین با افزایش این بنگاههای کوچک، اشتغالزایی ثابت را تقویت کرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه رشت به تلاش برخی از گروه های معاند برای گمراهی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: از اغتشاشات سال ۸۸ تاکنون شاهدیم که بهائیان و سلطنت طلبان به همراه برخی از افراد ناآگاه قصد تطهیر ۲ شاه پهلوی را دارند که به طور حتم دسیسه های آنان ره به جایی نخواهد برد.

وی اضافه کرد: محمدرضا پهلوی بی کفایت در سال ۴۵ با فریب انگلیسی ها، بحرین را از ایران جدا کرد و هم اینک انگلیس و آمریکا از بحرین سواستفاده می کنند و شاهد حضور نیروهای نظامی آنان در عمان هستیم.

امام جمعه رشت در خاتمه اظهار کرد: اما ما شاخ آمریکا را در منطقه شکستیم و آمریکا در منطقه به طور کل منزوی شده و رو به افول است و از سوی دیگر سایر ملتها از ایران پیروی می کنند و حاضر نیستند که زیر سلطه آمریکا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه