English

رییس قوه قضاییه؛

قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد

رئیس قوه قضاییه گفت: هیچکس نمی‌تواند در مقابل اعمال شجاعت قاضی در چارچوب قانون و عدل بایستد؛ قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌گردد.

قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان فارس با اشاره به حجم بالای کار در دستگاه قضایی، اظهار کرد: حجم کار و سختی کار در دستگاه قضایی بالاست و کمبود‌ها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌ رسانی و اخلاص ما تأثیر بگذارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: دشمنان طی بیش از ۴ دهه بعد از انقلاب، هر ترفند و خباثتی را به کار بستند تا نظام ما پا نگیرد و پیشرفت نکند، اما ناکام ماندند. امروز دشمنان اگر می‌توانستند علیه کشور ما اقدام نظامی کنند، درنگ نمی‌کردند، اما بواسطه اقتدار ایران اسلامی از پیشبرد این حربه عاجزند.

رئیس عدلیه تصریح کرد: هیچکس نمی‌تواند در مقابل اعمال شجاعت قاضی در چارچوب قانون و عدل بایستد؛ قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکار‌هایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس طی سخنانی اظهار کرد: در راستای تحقق رشد تولید در کشور، با کمک مجموعه قضایی استان فارس، ۶۷ شرکت در سال گذشته و ۲۲ شرکت در ۴ ماه و نیم سپری‌شده از سال جاری احیا شدند.

گفتنی است در این دیدار، نمایندگان قضات، کارکنان اداری، کارکنان شورا‌های حل اختلاف و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه