English

امام جمعه کرمانشاه:

قیام عاشورا تقابل اندیشه الهی با جناح شیطانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قیام حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا، تقابل اندیشه الهی با جناح شیطانی، در راستای اصلاح دین اسلام بود.

قیام عاشورا تقابل اندیشه الهی با جناح شیطانی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما همزمان با عاشورای حسینی (ع) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و عبادی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، افزود: امام حسین (ع) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر و هدایت انسان‌ها به تقوی الهی در مقابل جبهه یزید ایستاد.

وی گفت: قیام امام حسین (ع) علیه یزید در واقع تقابل افکار و عقاید الهی و شیطانی بود، زیرا حضرت می دانست در دین جد بزرگوارشان (ص) خلل وارد شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی تاریخ ساز حضرت ابالفضل العباس (ع) در کربلا اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) اسوه بصیرت و غیرت است و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از این عقلانیت و بصیرت، در مقابل رژیم طاغوت ایستاد.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به اهمیت بصیرت در پیشبرد جامعه به سوی معنویت و کمال افزود: بصیرت ملت ایران اسلامی مهمترین دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است، زیرا استکبار مردمی منفعل و ایستا را می پسندد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: درس بزرگ عاشورا برای همه ما شجاعت و شهامت برای جبهه حق است، لذا می بینیم مقام معظم رهبری با تأسی از همین مکتب در مقام جهان استکبار ایستاده تا کلمه حق را اعلام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه