English

معاون استاندار خراسان رضوی:

مشارکت خراسان رضوی و چین در صنعت خودروسازی

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: آمادگی حمایت از فعالان اقتصادی و ارتقای ظرفیتهای تجاری متقابل با کشور چین را داریم و بررسی توانمندی های تولیدی و صنعتی و خدماتی استان خراسان رضوی و چین از سوی کارشناسان در حال انجام است.

مشارکت خراسان رضوی و چین در صنعت خودروسازی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اباالفضل چمندی معاون استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: خراسان رضوی توانمندی هایی در حوزه تولید خودرو دارد ، به طوریکه یکی از شرکتهای خودروسازی ایران نیز در این استان مستقر است.

چمندی این سخنان را در نشست با رایزن بازرگانی و اقتصادی چین در ایران و جمعی از فعالان اقتصادی این کشور اظهار کرد و ادامه داد: این استان آمادگی حمایت از فعالان اقتصادی و ارتقای ظرفیتهای تجاری متقابل با کشور چین را دارد، لذا مناسب است که کشور چین برای اعزام فعالان اقتصادی این کشور به خراسان رضوی و برگزاری نمایشگاههای مشترک اقدام کند.

معاون استاندار خراسان رضوی در این جلسه تاکید کرد: فرآورده های توانمند برای کمک به تجارت خراسان رضوی با کشور چین وجود دارد و این افراد بسترساز و تسهیل کننده عملیات صادرات و واردات کالا هستند.

وی ضمن ارایه توضیحات کامل از ظرفیت های تولیدی و تجاری خراسان رضوی تصریح کرد: بررسی توانمندی های تولیدی و صنعتی و خدماتی استان خراسان رضوی و چین از سوی کارشناسان در حال انجام است، تا زمینه برپایی نمایشگاه های مشترک در ۲ کشور فراهم شود.

چمندی در خاتمه ابراز کرد: اجرایی کردن پروژه راه ابریشم نوین که، یک کمربند- یک جاده نامیده می‌شود مورد تاکید است و ما به دنبال فعال سازی خط ریلی چین از مسیر افغانستان به ایران هستیم تا این موضوع توسط کشور چین عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه