English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی درصد بهره مندی از آب شرب سالم ، در استان افزایش می یابد

در گردهمایی مدیران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی که با حضور بهنام نظری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و همچنین حسن رحیمی تبار مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد ، مهندس عباسی مدیرعامل این شرکت از افزایش شاخص بهره مندی از آب شرب سالم در استان با اجرای طرح جهاد آبرسانی ، خبر داد.

با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی درصد بهره مندی از آب شرب سالم ، در استان افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، در این جلسه که در تالار آب ستاد این شرکت برگزار شد ، مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی طی سخنانی ضمن خیر مقدم به جناب آقایان نظری و رحیمی تبار ، به تشریح خدمات آب و فاضلاب در استان پرداخت و اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب ، مجموعا در 12 شهرستان ، 34 شهر و 863 روستاها خدمات خود را در توزیع آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب انجام می دهد که علی رغم مشکلات عمده پیش رو ، لحظه ای در ارائه خدمات تعلل نشده است.

وی افزود : قیمت آب یک قیمت تکلیفی می باشد اما هزینه ها مدام افزایش می یابد و این موضوع شرکت را با تنگناها و مشکلات عدیده روبه رو کرده است ولی با تلاش جهادی همکاران ما ، خدمات مستمر شرکت نه تنها قطع نشده است بلکه با افزایش بهره وری در کار ، به دنبال افزایش بیش از پیش رضایتمندی مردم می باشیم .

مهندس عباسی با اشاره به اینکه شاخص بهره مندی از آب شرب سالم در استان مرکزی 85 درصد است که نسبت به میانگین کشوری  بالاتر است ، گفت : مجموعا 20 هزار روستا در طرح جهاد آبرسانی در کشور از آب پایدار بهره مند می شوند که در استان مرکزی در فاز اول 67 روستا و در فاز دوم 115 روستا آبرسانی خواهند شد که با انجام کامل طرح جهاد آبرسانی در استان ، شاخص بهره مندی آب شرب در استان از 85 درصد به 89 درصد افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب اشاره نمود و گفت : با تلاش همکاران این شرکت هم اکنون 73 درصد از جمعیت شهری کل استان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب هستند که میانگین این رقم در کشور ، 53 درصد می باشد.

در این جلسه بهنام نظری  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی طی سخنانی ضمن تبریک روز کارگر به مجموعه کارگران و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از نیت جهادی مهندس عباسی در انجام فعالیت ها و زحمات تلاشگران مجموعه آب و فاضلاب قدردانی نمود.

وی به اهمیت و جایگاه مساله آب در دنیا اشاره نمود و بیان داشت : به علت تغییر اقلیمی که در دنیا اتفاق افتاده ، منابع آبی به شدت کاهش یافته و همین مساله باعث شده آب به عنوان یک چالش جهانی مبدل شود و زمینه ساز بسیاری از درگیری ها و اختلافات در دنیا خواهد شد.

نظری همچنین جایگاه آب مجازی را مهم برشمرد و گفت : در دنیا مساله آب مجازی بسیار مهم تلقی شده و بسیاری از کشورها در برنامه ریزی الگوی کشت و تولیدات محصولات خود ، آن را مد نظر قرار داده اند این در حالی است که در کشور ما هنوز این مساله جایگاه خود را در برنامه ریزی پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه راه کارهای متعددی برای حل مساله کم آبی مطرح شده است گفت : بهترین راهکار ، مدیریت مصرف آب می باشد که رعایت آن یک وظیفه همگانی است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگر سخنان خود به شرایط کشور اشاره نمود و گفت : متاسفانه در فضای مجازی و فضای رسانه ای که تحت تاثیر مستقیم دشمنان ماست بسیاری از خدمات نظام جمهوری اسلامی بیان نمی شود و بالعکس با بزرگ نمایی مشکلات به دنبال ناامید کردن اذهان مردم هستند.

وی افزود : امروز با همه مشکلات متعدد کشور و تحریم های سنگین ، در تولیدات محصولات علمی در بسیاری از زمینه ها در تراز جهانی قرار داریم اما متاسفانه در امپراطوری رسانه ای دنیا بیان نمی شود.

بهنام نظری ادامه داد : نمیشود باور کرد سالها تحت فشار و تحریم ظالمانه دشمنان باشیم به طوری که داروهای بیماری های خاص را هم تحریم کنند اما در رسانه هایشان خود را حامی زنان در کشور بدانند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت : این راهی که نظام جمهوری اسلامی ایران رفته است تا کنون 300 هزار شهید پای آن خون داده اند و نباید گذاشت ذره ای از آرمانهای انقلاب عقب نشینی کنیم و باید با جنگ ترکیبی که به دنبال تغییر ذهن های جوانان ما و فروپاشی کانون خانواده ها هستند ، مقابله کنیم.

وی افزود : جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به درستی مطرح کردند باید در کشور نهادینه شود و این مساله توسط مسولین با انجام دو اقدام میسر میشود اول اینکه جهاد تببین را مسولین می بایست با کار و فعالیت خودشان به مردم نشان دهند تا مردم بهتر لمس کنند که مسولین با تمام توان در حال خدمت رسانی می باشند و دوم اینکه باید اقدامات و کارها و نتایج زحمات بخش های نظام به مردم گفته شود چرا که هنوز بسیاری از مردم هستند که از میزان اقدامات و خدمات مهم نظام جموری اسلامی ایران ، آگاه نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه