English

استاندار در دیدار با معاون وزیر صمت عنوان کرد؛

دولت سیزدهم اهتمام جدی در احیاء واحدهای تولیدی گیلان دارد

نماینده عالی دولت در گیلان اساس اقتصاد استان را اقتصاد کشاورزی و صنعت دانست و گفت: در استان ما متخصصان و سرمایه گذاران بسیار خوبی وجود دارد که رغبت و توانایی سرمایه گذاری بالایی در حوزه صنعت دارند.

دولت سیزدهم اهتمام جدی در احیاء واحدهای تولیدی گیلان دارد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار امروز (سه شنبه) در دیدار با معاون صنایع عمومی وزارت صمت عنوان کرد: الحمدالله دولت مردمی از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بخش تولید دریغ نمی ورزد.

این مسئول ادامه داد: واحدهای تولیدی فعال در گیلان باید ظرفیت‌های تولیدی و نیروی کار خود را براساس سال مهار تورم و رشد تولید افزایش دهند و مسئولان استان هم در کنار تولید کنندگان همراه خواهند بود..

وی، زراعت چوب را  از نیازهای اساسی گیلان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد منطقه دانست و گفت: باید برای تقویت مزیت صنعت زراعت چوب در استان گیلان تلاش بیشتری صورت گیرد و از جنگل‌های هیرکانی مراقبت شود..

استاندار گیلان با بیان اینکه در گیلان باید تهدیدها به فرصت تبدیل شوند، تصریح کرد: در اجرای طرح زراعت چوب نباید زمان  از دست برود و از هر ظرفیتی برای تقویت آن استفاده شود..

عباسی با اشاره به سیاست‌های دولت جهادی و مردمی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در احیاء واحدهای راکد و نیمه راکد تولیدی در گیلان تصریح کرد: برخی کارخانه‌های گیلان با  مشکلاتی نظیر کمبود مواد اولیه، بدهی و سوء‌مدیریت رنج می‌برند . تلاش می کنیم این موارد به سرعت برطرف شود.

وی با اشاره به مشکل تعطیلی کارخانه فولاد خزر گیلان و ضرورت همکاریهای بیشتر وزارت صنعت در حل مشکلات پدیده آمده اظهار کرد: تا کنون مکاتبات زیادی برای حل مشکل این کارخانه و کارگران آن  هم چنین بدهی سنگین  برق  فولاد خزر صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه