English

برگزاری جلسات مشترک شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با یک هزار و ۴۰۰ مدیر مدرسه در شهرستان اراک

در راستای تبیین الگوی صحیح مصرف آب در مدارس و تعرفه های آب ها در اماکن آموزشی ، جلسات مشترک شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با یک هزار و 400 مدیر مدرسه در شهرستان اراک برگزار شد.

برگزاری جلسات مشترک شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با یک هزار و 400 مدیر مدرسه در شهرستان اراک

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی،  آزاده کرمی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این رابطه اظهار داشت : تا کنون جلسات مشترک با مدیران مدارس شهرستان های استان با همکاری اداره کل و آموزش و پرورش استان و معاونت خدمات مشترکین این شرکت برگزار شده که فقط در شهرستان اراک یک هزار و 400 مدیر مدرسه در این جلسات حضور داشتند.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این جلسات عنوان نمود : حفاظت از منابع آب و استفاده درست و بهینه از آن سال‌هاست آغاز شده و آنچه در اصلاح الگوی مصرف و دستیابی به فرهنگ مصرف بهینه در کشور اهمیت دارد تبیین استراتژی و تعیین خط مشی است و لازمه دستیابی به این مهم حرکتی حساب شده و عمیق از سوی دستگاه‌های متولی و نگاه فراسازمانی به این امر می باشد.

آزاده کرمی  با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در رابطه با آموزش مدیریت صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان اظهار داشت :  دانش‌آموزان جایگاه ویژه‌ای در امر آموزش پذیری دارند چرا که از یک سو دانش آموزان تاثیر پذیری بالایی دارند و از سوی دیگر می توانند بر روی افراد دیگر خانواده و همسالان تاثیرگذار باشند. از این رو آموزش و پرورش با استفاده از محتوای آموزشی متنوع و بکارگیری روش های مختلفی از جمله بازدیدهای میدانی، برگزاری همایش ها، مسابقات  و ... میتواند نقش بسزایی در ایجاد فرهنگ صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان داشته باشد.

 مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید و از اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری این شرکت با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد.

گفتنی است در جلساتی که با مدیران مدارس آموزش و پرورش در استان مرکزی برگزار گردیده تعرفه آب ها و الگوی مصرف آب در اماکن آموزشی توسط معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تبیین و به سوالات مدیران مدارس در زمینه نحوه محاسبه قبوض آب بها و مدیریت مصرف پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه