English

شهردار سده لنجان :

رکورد درآمد در شهر سده لنجان شکسته شد/ ۵۶ پروژه عمرانی به سرانجام رسید

شهردار سده لنجان گفت: در سال 1401 با توجه به اینکه 56 پروژه در بودجه پیش‌بینی شد که با تلاش همکاران شهرداری و شورای شهر توانستیم اکثر این پروژه‌ها را به صورت قطعی آغاز و به سرانجام برسانیم.

رکورد درآمد در شهر سده لنجان شکسته شد/  ۵۶ پروژه عمرانی به سرانجام رسید

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر سده لنجان اظهار داشت: افزود: رکورد درآمد در شهرسده لنجان شکسته شد واین اتفاقی است که امسال برای اولین بار طی 40 سال گذشته رقم خورد و حدود 80 میلیارد تومان وصولی انجام شد.

وی با بیان اینکه از این فرصت پیش‌آمده برای نگاه عادلانه به توزیع امکانات در محلات استفاده شده، گفت: توجه به محلات و محله محوری در صدر تصمیم‌گیری‌ها قرار گرفت که در حوزه‌های مختلف نظارت مردمی و بهره‌مندی از پیشنهادات معتمدان محله را به همراه داشته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال آینده شرایط مناسبی را برای اجرایی شدن پروژه‌ها پیش‌بینی کردیم که درآمد لازم برای آنها محقق شود، از این رو از بین پروژه‌های انجام شده 6 پروژه شاخص شهری در حال انجام و کلنگ‌زنی است و امیدواریم در بازه زمانی مشخص به اتمام برسد.

بهسازی72 هکتار بافت فرسوده سده لنجان

شهبازی با اشاره به میزان بافت فرسوده و اقدامات انجام شده، گفت: 72 هکتار بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در راستای بهسازی و تقویت این بافت‌ها مطالعاتی توسط مشاور انجام و سلسله برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در واقع با همکاری سازمان‌های دولتی و مردمی بخشی از این بافت فرسوده و ناکارآمد شهری را تقویت و تبدیل به بخشی فعال و شکوفا خواهیم کرد. به همین جهت متقاضیان برای بازسازی بافت فرسوده می‌توانند به شهرداری مراجعه و از شرایط و تسهیلات خوبی که برای این منظور فراهم شده استفاده کنند.

ضرورت هوشمندسازی خدمات شهری در بستر IT

شهردار سده لنجان در خصوص راه ارتباطی مردمی با شهرداری سده لنجان گفت: روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه ملاقات مردمی وجود دارد و سایر ایام روز نیز موضوعات مختلف مردمی توسط شهرداری پیگیری و بازدیدهای میدانی انجام می‌گیرد.

وی افزود: همچنین میز خدمت در مساجد و مصلی تعبیه شده و به دنبال تقویت سامانه 137 برای ارتباط مردمی و از همه مهم‌تر ایجاد سازوکاری برای مراجعه کمتر مردم و تقویت  بستر IT هستیم.

شهبازی با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی خدمات و فضای شهری، تصریح کرد: در واقع با راه‌اندازی بسترفناوری اطلاعات و هوشمندسازی فرآیندها، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود و مردم با آرامش خیال بیشتری به امور مرتبط با شهرداری رسیدگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه