English

بازرس کل استان ایلام:

تمامی شکایات مربوط به ادارات احصا و به آن‌ها رسیدگی شود

بازرس کل استان گفت: تمامی شکایات مربوط به ادارات احصا و به آن‌ها رسیدگی شود.

تمامی شکایات مربوط به ادارات احصا و به آن‌ها رسیدگی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، مالک روشنی در دیدار با رئیس کل دادگستری،دادستان مرکز استان و شورای معاونین قضایی استان اظهار داشت: کارکنان بازرسی استان به‌صورت دلسوزانه در حال خدمت هستند و  خوشحالم که توفیق خدمت به این همکاران نصیب بنده شده‌است.

وی با بیان این‌که در تلاشیم تمامی شکایات مربوط به ادارات احصا و به آن‌ها رسیدگی شود خاطرنشان کرد: پس‌از دریافت شکایات در دیدارهایی که انچام می‌شود مدیران، معاونین و امور حقوقی ادارات پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات شوند. 

روشنی خاطرنشان کرد: با توجه به نبود نمایندگی در شهرستان‌ها تصمیم داریم در جلسه شورای اداری نکات لازم به ادارات ارائه شود و با کمک دادستان پیگیری و رفع مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

بازرس کل استان با بیان اینکه امید است با اقداماتی که مدنظر است قدمی در جهت جلب رضایت مردم برداشته شود گفت: تلاش می‌‌کنیم چشم اندازها و رسالت‌های سازمان در استان محقق شود.

رئیس کل دادگستری نیز در ادامه این دیدار با تبریک انتصاب بازرس کل استان اظهار داشت: امید است این انتصاب منشاء خیر و خدمت به مردم استان باشد.

عمران علی‌محمدی با بیان این‌که نظم، تدین، تعهد و توجه به انجام  وظایف از خصوصیات بارز بازرس کل استان است بیان داشت: قطعاً سازمان بازرسی از این توان و ظرفیت استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه به آیه ۴۵ سوره فاطر اشاره کرد و گفت: انسان باید همیشه استغفار کند و از خدا به سبب انجام گناه، فکر نادرست، حرف نادرست و... طلب بخشش کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه