English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه:

سیزدهمین نمایشگاه قرآن کرمانشاه با محوریت خانواده افتتاح شد

دبیر قرارگاه قرآنی کرمانشاه گفت: نمایشگاه امسال در فضایی بزرگتر با محوریت انس خانواده‌ها با فضای قرآنی به مدت یک هفته پذیرای شهروندان است.

سیزدهمین نمایشگاه قرآن کرمانشاه با محوریت خانواده افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از ایجاد فضای معنوی قرآن در هفته پایانی ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های کرمانشاهی، ابراز داشت: امسال برای اولین با با رویکرد انس و اشاعه هر چه بیشتر خانواده‌های کرمانشاهی با فضای معنوی قرآن قرارگاه قرآنی استان با تشکیل شد.

صفدری با بیان این مطلب که سیزدهمین نمایشگاه قرآنی کرمانشاه امسال در فضایی وسیعتر و با برنامه‌های متنوع تر برای بازدید عموم برپا شده است، خاطرنشان ساخت: با توجه به همکاری بسیار خوب ادارات و ارگانهای مختلف استان در حوزه اشاعه هر چه بیشتر انس با قرآن کریم امسال پیش بینی می کنیم که استقبال عمومی از این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی استان بسیار مطلوب باشد.

وی با بیان اینکه ساعت برپایی نمایشگاه از حدود ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب خواهد بود، اظهار داشت: برگزاری کارگاهها و نشست های تخصصی در حوزه خانواده و علوم قرآنی، برپایی تئاتر هر روزه در فضای نمایشگاه با موضوعات خانواده، ائمه اطهار و ارزش های والای قرآن، ارائه برنامه های ویژه کودک و نوجوان توسط کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، غرفه های حجاب و عفاف از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی در نمایشگاه علوم قرآنی کرمانشاه است.

 

بیشتر بخوانید:

سیزدهمین نمایشگاه علوم قرآنی هفته پایانی ماه رمضان در کرمانشاه برگزار می‌شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نمایشگاه امسال آثار و تولیدات اساتید کرمانشاهی که در زمینه قرآن فعالیت داشتند، عرضه می شود، افزود: با زنده نویسی، حضور هنرمندان در نمایشگاه و برگزاری تئاتر با موضوعات قرآنی، سعی کردیم زمینه ای برای گرایش مردم به فضاهای هنری مربوط به قرآن ایجاد کنیم.

بنا بر گفته صفدری به جهت استفاده هرچه بیشتر ۳ هزار دانش آموز از فضای نمایشگاهی قرآن کریم، با همکاری آموزش و پرورش استان، بازدیدهای ویژه دانش آموزان بصورت ویژه در نوبت صبح خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه