English

سیزدهمین نمایشگاه علوم قرآنی هفته پایانی ماه رمضان در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین نمایشگاه علوم قرآنی کرمانشاه۲۶ لغایت ۳۱ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه علوم قرآنی هفته پایانی ماه رمضان در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام خبر برپایی سیزدهمین نمایشگاه علوم قرآنی با هدف انس هر چه بیشتر فضای خانواده‌های کرمانشاهی با ارزش های والای قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام، ابراز داشت: با توجه به منزلت بالای ماه مبارک رمضان و لزوم هر چه بیشتر خانواده های ایرانی با تعالیم قرآنی سیزدهمین نمایشگاه قرآنی کرمانشاه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد.

صفدری اظهار داشت: در نمایشگاه امسال که مخاطب اصلی آن خانواده ها هستند، ۴۲ غرفه دایر شده تا بخشی از برنامه ها و فعالیت های قرآنی ادارات و دستگاه های اجرایی را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه انتشارات و کتابفروشی های استان هم که در راستای قرآن فعالیت دارند، در نمایشگاه امسال حضور دارند، افزود: ۲ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود و در عین حال محصولات و تولیدات فرهنگی و همچنین لوازم التحریر هم از دیگر بخش های قابل بازدید در این نمایشگاه است.

صفدری با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم علاوه بر بزرگسالان فضایی شاد و معنوی را برای کودکان و نوجوانان و مجموعه خانواده در نمایشگاه علوم قرآنی کرمانشاه رقم بزنیم، خاطرنشان ساخت: برگزاری محافل قرآنی، مسابقات قرآنی، بازیهای قرآنی، کرسی های تلاوت، کارگاه های ویژه حجاب و عرضه البسه حجاب را از جمله بخش های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساعت برپایی نمایشگاه از حدود ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب خواهد بود، اظهار داشت: برگزاری کارگاهها و نشست های تخصصی در حوزه خانواده و علوم قرآنی، برپایی تئاتر هر روزه در فضای نمایشگاه با موضوعات خانواده، ائمه اطهار و ارزش های والای قرآن، ارائه برنامه های ویژه کودک و نوجوان توسط کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، غرفه های حجاب و عفاف از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی در نمایشگاه علوم قرآنی کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نمایشگاه امسال آثار و تولیدات اساتید کرمانشاهی که در زمینه قرآن فعالیت داشتند، عرضه می شود، افزود: با زنده نویسی، حضور هنرمندان در نمایشگاه و برگزاری تئاتر با موضوعات قرآنی، سعی کردیم زمینه ای برای گرایش مردم به فضاهای هنری مربوط به قرآن ایجاد کنیم.

بنا بر گفته صفدری به جهت استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان از فضای نمایشگاهی قرآن کریم، با همکاری آموزش و پرورش استان، بازدیدهای ویژه دانش آموزان بصورت ویژه در نوبت صبح خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه