English

پلیس بیش از ۱۰۰ وظیفه در سطح جامعه دارد

مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۱۰۰ وظیفه بر دوش پلیس است، گفت: با این شرایط حق پلیس باید بیشتر ادا شود.

پلیس بیش از 100 وظیفه در سطح جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله "علیرضا اعرافی" مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری، در دیدار فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو اظهارکرد: همه باید قدردان تلاش های ارزشمند ماموران پلیس باشیم.

وی ادامه داد: از مجموعه دستگاه های انتظامی و امنیتی به خاطر برقراری امنیت مطلوب در سال 1401 قدردانی می کنم که با توجه به سختی ها و مشکلات فراوانی که با آن مواجه بودند تمامی موضوعات را به خوبی مدیریت کردند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه کار پلیس سخت و دشوار است، تصریح کرد: فراجا یک نماد مهم از حکمرانی اسلامی و نظام اسلامی کشور است و این جایگاه بلند وظایف سنگینی را تولید می کند که متفاوت از پلیس همه جای دنیا مسئولیت های خاص را بر عهده دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مردم باید قدردان پلیس باشند چراکه از جمله مسائل مهم پلیس ایران اسلامی؛ دلدادگی، علاقه مندی و عشق خدمت به مردم است و این موضوع جزو ذات و هویت دینی و ایمانی ماموران فراجا است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس احساس فروتنی و تواضع در برابر مردم را دارند تصریح کرد: پلیس در این تهاجم ترکیبی پیچیده ای که در حال حاضر وجود دارد یکی از نمادهای مظلومیت و اقتدار است.

آیت الله اعرافی افزود: دشمن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه با استفاده از همه ابزارها و روش ها برای زیر سوال بردن اعتقادات و باور مردم تلاش می کند و در اینجا نقش پلیس به عنوان مجموعه ای که هم نماد اقتدار و هم نماد کاردانی، کارشناسی و مظلومیت مقتدرانه است به خوبی برجسته می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر رسیدگی بیش از پیش به امکانات و معیشت پلیس، گفت: نظام در حمایت از پلیس باید گام های بزرگتری را بردارد چراکه پلیس با بیش از 100 وظیفه در سطح جامعه کاری بسیار سخت را پیش رو دارد.

همچنین در ابتدای این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان به ارائه گزارشی از عملکرد پلیس یزد پرداخت و گفت: با تلاش ماموران پلیس استان یزد در سال گذشته بیش از 27 تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و40 باند بزرگ وارد کننده موادمخدر متلاشی شده است.

وی افزود: در ایام نوروز با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و با حضور موثر ماموران پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی شاهد کاهش 80 درصدی جانباختگان تصادفات و همچنین کاهش 45 درصدی مجروحان حوادث رانندگی هستیم.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با همکاری همه سازمان های مسئول، نوروزی خوب با امنیت و آرامش مطلوب برای مسافران و شهروندان رقم خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه