English

احمد حاتمی:

اجرای شبکه خودنگدار برای کاهش سرقت کابل در میناب

رئیس اداره برق میناب گفت: با انجام اصلاح شبکه برق میزان خاموشی و سرقت ها کاهش خواهد یافت و به صورت پراکنده در سطح روستاهای شهرستان اصلاح و بازسازی شبکه انجام شده است.

اجرای شبکه خودنگدار برای کاهش سرقت کابل در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد حاتمی رئیس اداره برق میناب در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: رسالت شرکت توزیع برق، تامین برق پایدار برای مشترکان است و اصلاح شبکه برق یکی از اقدامات ضروری است که به صورت مستمر درحال انجام است. 

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم و درحال اجرا اصلاح شبکه یا تعویض سیم به کابل های خود نگه‌دار است افزود: این پروژه از ابتدای شهریورماه آغاز و تاکنون بخش اعظمی از کار انجام شده است. 

حاتمی با اشاره به اینکه با انجام اصلاح شبکه برق میزان خاموشی و سرقت ها کاهش خواهد یافت گفت: در سطح شهرستان از ۴۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق برخوردار هستیم و از ابتدای سال نزدیک به ۸۰ کلیومتر از این شبکه اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه به صورت پراکنده در سطح روستاهای شهرستان اصلاح و بازسازی شبکه انجام شده است عنوان کرد: در شش ماهه دوم سال در جهت پایداری شبکه برق برای مشترکان ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است. 

به گفته رئیس اداره برق میناب، این شهرستان دارای ۹۳هزار مشترک برق است و امسال نزدیک به هزار و ۷۰۰ اشتراک جدید به مشترکان اضافه شده است. 

وی در ادامه گفت: پیش بینی میشود برای امسال شاهد رشد هفت درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته در میناب باشیم. 

حاتمی افزود: ۸۰ درصد مصرف برق در بخش خانگی است و تعطیلی روز پنج شنبه دستگاه های اداری تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق داشته است. 

وی عنوان کرد: با پرداخت به موقع قبوض توسط مشترکان برق میتوانیم خدمات بهتری به همشهریان ارائه کنیم و هوشمندسازی شبکه برق در بخش تجاری، کشاورزی و دستگاه های اداری انجام شده و به صورت آنلاین رصد مشترکان درحال انجام است؛ باتوجه به حجم بالای تعداد مشترکان در بخش خانگی هوشمند سازی شبکه برق امکان پذیر نیست.

رئیس اداره برق میناب گفت: اما مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف برق درحال تجهیز به سیستم کنترل هوشمند هستند. 

وی در پایان در خصوص روشنایی معابر در سطح شهر افزود: بخشی از روشنایی معابر در سال جاری با همکاری شهرداری میناب انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه