English

دیدار رئیس قوه قضائیه با کارآفرینان و صنعتگران اصفهان

رئیس قوه قضائیه با کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس قوه قضائیه با کارآفرینان و صنعتگران اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس قوه قضائیه در دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اصفهان با تبریک نیمه شعبان بیان کرد: ماه رجب گذشت، ماه شعبان به نیمه رسیده و می‌خواهیم وارد ضیافت الهی شویم که این دوماه برای آمادگی برای ضیافت بزرگ بود و امید است در روزهای باقی‌مانده آمادگی لازم را داشته باشیم.

حجت‌‎الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: از نمایندگان صنعتگران استان که نکات را مختصر گفتند تشکر می‌کنم هر چند مسائل بیش از نکات بیان شده است.

وی افزود:امیدوارم این گفت و شنودها برای کشور مفید باشد و بتوانیم ترتیب اثر دهیم و به صرف گفتن و شنیدن نباشد زیرا امروز و در قیامت مسوول هستیم.

همچنین در آغاز این جلسه استاندار اصفهان ضمن تقدیر از برگزاری این نشست، گفت: بخشی از مسائل حوزه تولید و اقتصاد برمی گردد به نگاه‌هایی که در دستگاه قضا که امنیت خاطر و شرایط مناسب برای رسیدگی به حق و حقوق این افراد را تأمین کند.

سید رضا مرتضوی بیان کرد: بی تردید شنیدن صحبت‌های از جانب صنعتگران و راهنمایی رئیس دستگاه قضا می‌تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه این استان سر آمد صنعت و گردشگری است، افزود: با ظرفیت‌هایی که در دوره کنونی ایجاد شد رشد صنعتی خوبی در بخش‌های مختلف اصفهان فراهم شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ درصد تولیدات کشور را اصفهان به دوش می‌کشد،خطاب به رئیس دستگاه قضا گفت: از شما تقاضا داریم که فرآیند گره‌گشایی فراهم و به برخی از مسائل صنعتی استان رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه