English

۲۱ تا ۲۳ اسفندماه؛

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی کاشان برگزار می‌شود

رئیس هیات ورزش کارگری کاشان گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور 21 لغایت 23 اسفند ماه در سالن آکادمی ایزی پایپ این شهرستان با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اکبر عظیمی  با بیان اینکه این دوره از مسابقات در اسفند ماه در کاشان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور   21  لغایت 23 آبان ماه سالجاری در سالن ورزشی آکادمی ایزی پایپ در خیابان کارگر این شهرستان  با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می‌شود.

 رئیس هیات ورزش کارگری کاشان افزود: این دوره از مسابقات با مشارکت هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت کشتی استان و دیگر ارگانهای کاشان برگزار خواهد شد.

وی به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی در بهتر برگزار کردن این دوره از مسایقات تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ ورزش کارگری در واحدهای اقتصادی مهمترین راه ایجاد نشاط و انگیزه در کارگران و به ویژه بهره‌وری و رونق تولید خواهد بود که این مقوله مهم باید در بنگاه های اقتصادی نهادینه شود.

عظیمی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در کاشان می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه کاشان داشته باشد، اظهار داشت: میزبانی کاشان از رویدادهای ملی می‌تواند به توسعه گردشگری و فعالیت های ورزشی کمک کند و همچنین استعدادهای ورزشی به ویژه کشتی کارگری را برای فعالیت در این رشته تشویق کند.

رئیس هیات ورزش کارگری کاشان بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 200 نفر از ورزشکاران و عوامل اجرایی کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت، گفت: دو تیمه ۱۰ نفر ه از کشتی گیران کارگری کاشان در بخش فرنگی در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی کارگران کشور سال آینده به مسابقات کشتی کارگرن جهان اعزام خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه