English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

۳۱ میز خدمت حقوقی در ادارات استان اصفهان فعال است / بهره مندی هزار و ۱۷۰ مددجوی اصفهانی از دفاتر الکترونیک قضایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: وکلای نیکوکار در ۳۱ میز خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد استان اصفهان، به مددجویان خدمت رسانی می کنند.

۳۱ میز خدمت حقوقی در ادارات استان اصفهان فعال است / بهره مندی هزار و ۱۷۰ مددجوی اصفهانی از دفاتر الکترونیک قضایی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه زمینه سازی موثری برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان انجام شده است، اظهار داشت: پرونده های حقوقی افراد تحت حمایت عمدتا شامل مشکلات خانوادگی، دعاوی حضانت، سهم الارث، واریز مستمری از سازمان ها و نهادها، از کارافتادگی بدسرپرستان و سرپرستان ناتوان است که کمیته امداد با همکاری مراجع قضایی و وکلای نیکوکار، این مسایل را پیگیری می کند. 

وی شناسایی و غربالگری مشکلات حقوقی جامعه هدف تحت حمایت را از اهم برنامه های این نهاد خواند و گفت: امسال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۷۵۰ خدمت حقوقی شامل تنظیم و تدوین قرارداد، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه، شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدتی و نمایندگان حقوقی کمیته امداد به مددجویان ارائه شده است.

این مقام مسئول حمایت حقوقی از خانواده های نیازمند را بر پایه عدالت محوری، همراه با حفظ کرامت دانست و افزود: بیش از هزار پرونده مددجویی با هدف توانمندسازی آنها در محاکم قضایی استان رسیدگی شده و هزار و ۱۷۰ مددجو با معرفی به دفاتر الکترونیک قضایی از خدمات این حوزه بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه ۳۱ میز خدمت حقوقی در ادارات استان فعال است، گفت: ۵۱ وکیل نیکوکار در دفاتر کمیته امداد و در روزهای خاص به مددجویان مشاوره حقوقی ارائه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه