English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

ایجاد بیش از۲۱ هزار فرصت شغلی برای کسب درآمد پایدار مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با ایجاد 21 هزار و 732 فرصت شغلی، بستری مناسب برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فراهم شده است.

ایجاد بیش از21  هزار فرصت شغلی برای کسب درآمد پایدار مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه ایجاد اشتغال پایدار برای محرومان موجب حفظ عزت نفس‌خانواده ها می شود، اظهار داشت: در 9 ماهه امسال با ایجاد 21 هزار و 732 فرصت شغلی، بستر مناسبی برای درآمد پایدار مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک اورژانس اجتماعی با توانمندسازی مددجویان در یک دوره زمانی مشخص به تدریج به خودکفایی آنان کمک می کند، افزود: امسال با هدایت شغلی کارشناسان حوزه اشتغال 10 هزار و 440 نفر و از طریق معرفی مراکز کاریابی، 4هزار و 126 مددجو مشغول به کار شدند.

زارع با اشاره به همکاری راهبران شغلی برای ایجاد مشاغل و راهنمایی مددجویان، افزود: امسال از طریق طرح های راهبری، 7 هزار و 166 مددجو، روش درست کسب درآمد و مدیریت شغلی را آموزش دیده و وارد بازارکار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، توجه به نسل جوان و شناسایی استعدادهای شغلی و هدایت آنها در مسیر درست را از اولویت های اشتغال جامعه هدف توصیف کرد و گفت: با مهارت آموزی فرزندان، توجه به زنجیره ها و اتصال مشاغل خرد به مشاغل بزرگ، شاهد راه اندازی و توسعه مشاغل پردرآمد برای اقشار ضعیف خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه