English

محمدرضا کیانی اعلام کرد:

ایجاد ۸۲۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از ایجاد ۸۲۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

ایجاد ۸۲۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا کیانی گفت: در سال ۹۸ بیش از ۸۲۴۹ فرصت شغلی توسط کمیته امداد برای مددجویان اصفهانی فراهم شد.

وی بیان کرد: آموزش، ارائه مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات اشتغال و کاریابی را در کنار نظارت مستمر، محورهای اصلی خدمات اشتغال کمیته امداد استان اصفهان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال را دارای بیشترین سهم در فرصت های شغلی ایجاد شده این نهاد عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب ۶۶۹۷ وام قرض الحسنه اشتغال در سال ۹۸ به مددجویان و واجدین شرایط توسط این نهاد پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اهمیت خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد، افزود: به جز سالمندان و افراد دارای بیماری های خاص و صعب العلاج، سایر مددجویان با ارائه خدمات آموزشی، فنی و حرفه ای، مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات اشتغال، بازاریابی و همچنین کاریابی با همکاری بانک‌ها و موسسات کارآفرینی به سمت خودکفایی و توانمندی هدایت می شوند.

کیانی درباره خدمات کاریابی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان نیز گفت: این خدمات بر ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان برای استخدام مددجویان از جمله پرداخت وام قرض الحسنه به ازای بکارگیری هر مددجو و یا پرداخت حق بیمه ماهیانه آن به مدت معینی استوار شده است و در سال ۹۸ از این طریق ۱۵۵۲ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد، جذب بازار کار شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به برنامه های این نهاد برای افزایش کارایی و بهره وری طرح های اشتغال مددجویان ، تاکید کرد: این طرح ها به مدت ۵ سال تحت نظارت ادواری قرار دارند و همچنین خدماتی از قبیل وام مجدد، مشاوره، فروش و بازاریابی نیز به آنها ارائه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه