English

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت نقش خانواده در رشد و تربیت افراد جامعه / برگزاری دوره های آموزش برای ۱۸ هزار و ۵۹۱ مددجو

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: دوره های آموزشی، مشاوره فردی و گروهی در طول سال با هدف تحکیم بنیان خانواده، رشد و تقویت ارزش های والای انسانی برای مددجویان برگزار می شود.

ضرورت نقش خانواده در رشد و تربیت افراد جامعه / برگزاری دوره های آموزش برای 18 هزار و 591 مددجو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی اله اله دادی با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان اولین پناهگاهی که بیشترین نقش را در تربیت انسان ها دارد، اظهار داشت: مشکلات و بحران هایی نظیر فوت، طلاق، بیماری یا اعتیاد سرپرست، از مسائلی است که سلامت روان اعضای خانواده های مددجویان به خصوص کودکان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و این نهاد به منظور جلوگیری از بیشتر شدن آسیب ها با برنامه ریزی آموزشی و مشاوره سعی در خدمت رسانی مطلوب دارد. 

وی با تاکید به نقش خانواده در رشد و تربیت افراد جامعه و تقویت ارزش های والای انسانی، ادامه داد: طی 9 ماهه سال جاری برای 18 هزار و 591 نفر از افراد تحت پوشش، دوره های آموزش، مشاوره و راهنمایی فردی با عناوینی از جمله؛ کسب مهارت های زندگی، توانمندسازی فکری، فرهنگی، معنوی برگزار و خدمات روان درمانی ارائه شده است. 

این مقام مسئول آموزش های مهارتی را کلیدی ترین موضوع در حفظ و صیانت از جایگاه خانواده مطرح کرد و افزود: در این مدت با هدف توجه به سلامت روان مددجویان و بررسی میزان افسردگی، برای 9 هزار و 573 مددجو دوره های آموزش و مشاوره گروهی برگزار و 5 هزار و 523 نفر نیز در آزمون سلامت روان شرکت کردند.  

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده، گفت: تحکیم خانواده در گرو راهکار‌هایی است که ارتباط بین اعضای خانواده را محکم و ناگسستنی و از لغزش و لرزش آن جلوگیری می‌کند و در نهایت جامعه را به سمت آرمان های مطلوب سوق می دهد، بنابراین باید جوانان را با آموزش مهارت های ارتباطی و به کار بستن آنها، تقویت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه