English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۱۳ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از بهره مندی بیش از 13 هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره در شش ماهه سال جاری خبر داد.

بهره مندی بیش از 13 هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد حسینیان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 13هزار و 846 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال، با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود سلامت روانی، 9 هزار و 446 مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی بهره مند شدند.

محمدحسینیان با تاکید به اهمیت آموزش، آگاهی و بهداشت روان در سطح جامعه هدف تحت پوشش، ادامه داد: در این مدت، آموزش های گروهی برای 4 هزار و 400 نفر از مددجویان با موضوعات سبک زندگی، مهارت های زندگی، مهارت های ارتباط با کودکان و نوجوانان، اهمیت خانواده و... برگزار شده است.

وی همچنین برگزاری کلاس های آموزشی برای آمادگی ازدواج جوانان را از دیگر برنامه های این نهاد دانست و افزود: مشاوره و آموزش 964 نفر از زوج های جوان، برای کسب مهارت های قبل و بعد از ازدواج نیز با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، تقویت و تحکیم نهاد خانواده انجام شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، خدمات مشاوره را یکی از مهمترین خدمت در این حوزه مطرح کرد و گفت: ارائه آموزش و مشاوره می تواند گره گشای مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه