English

از ابتدای سال جاری تا نیمه خرداد ۱۴۰۱؛

ایجاد اشتغال برای ۸۰۷ نفر از مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از ایجاد اشتغال برای 807 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان از ابتدای سال جاری تا نیمه خرداد 1401 خبر داد.

ایجاد اشتغال برای 807 نفر از مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی تلاش برای خدمت رسانی به مددجویان تا رسیدن به اشتغال پایدار را از اولویت های امداد مطرح کرد و بیان داشت: در سال جاری تا نیمه خردادماه 807 نفر از مددجویان مستعد اشتغال با استفاده از طرح های هدایت شغلی، راهبری و کاریابی مشغول به فعالیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های ایجاد اشتغال برای مددجویان با پرداخت تسهیلات میسر می شود، افزود: از تعداد اشتغال فراهم شده در این مدت به 259 نفر، تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 226 میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با تاکید به بسترسازی لازم در زمینه اشتغال دانش بنیان، گفت: تاکنون برای ایجاد اشتغال مددجویان مستعد در این حوزه، جلسات و مذاکرات مطلوبی با شهرک علمی تحقیقاتی، دانشگاه صنعتی و مراکز رشد دانشگاه اصفهان برگزار شده و با هدف شناسایی مددجویان و آشنایی مشاغل دانش بنیان، رویدادهای کارآفرینی و وبینارهای آموزشی مختلفی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است؛ با برنامه ریزی های انجام شده"صندوق نوید" آماده همکاری با هرگونه طرح و ایده در راستای کاهش فقر در سطح جامعه می باشد، همچنین این صندوق از طرح و ایده های دانش بنیان مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در زمینه معرفی مربی، مشاور، بازاریاب، سرمایه گذار و ارائه تسهیلات، پشتیبانی خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه