English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اعزام ۶۰۰ نفر از مددجویان اصفهانی به اردوهای زیارتی در تابستان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اعزام 600 نفر از مددجویان اصفهانی به اردوهای تابستانی زیارت مشهد المقدس و زیارت حضرت معصومه(ع) خبر داد.

اعزام 600 نفر از مددجویان اصفهانی به اردوهای زیارتی در تابستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی مددجویان، بیان داشت: تا پایان تابستان 600 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف تقویت روحیه معنوی، به سفرهای زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام افراد براساس رده سنی - تحصیلی صورت می گیرد، ادامه داد: تاکنون 200 نفر از مددجویان برای زیارت حضرت معصومه (س) به شهر قم و 280 نفر به مشهد الرضا(ع) اعزام شده اند. 

محسنیان اعزام مابقی مددجویان در برنامه تابستان امسال را در تاریخ 26 شهریورماه بمدت 4 روز اعلام کرد و افزود: در بین افراد اعزام شده، 160 نفر از فرزندان پسر و بقیه دختران مددجوی تحت حمایت بوده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، ایجاد فرصت برای مشارکت مردم در امور خیر و احسان را از وظایف این نهاد در تقویت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان مطرح کرد و گفت: "طرح شوق زیارت" از جمله برنامه هایی است که با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران مناطق و محلات، ظرفیتی برای اعزام زیارت اولی ها، مددجویان و افراد نیازمند همان محلات را فراهم می آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه