English

هادی بنایی خبر داد:

پرداخت ودیعه و اجاره مسکن ۴ هزار و ۳۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از پرداخت ودیعه و اجاره مسکن 4 هزار و 360 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

پرداخت ودیعه و اجاره مسکن 4 هزار و 360 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای سال جاری، 5 میلیارد و 450 میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به 4 هزار و 360 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد در تامین هزینه های ودیعه مسکن و اجاره بها ، بیان داشت: در سال جاری با هدف کاهش نگرانی های مددجویان در این زمینه ، 5 میلیارد و 450 میلیون تومان در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض به 4 هزار و 360 خانوار تحت حمایت، پرداخت شده است.

هادی بنایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 هزار و 52 خانوار مددجو فاقد مسکن هستند، افزود: برای این مددجویان، به صورت ماهیانه و بلاعوض بطور میانگین 300 هزار تومان اجاره بهای مسکن پرداخت می شود؛ همچنین تسهیلات ودیعه مسکن نیز تا سقف مبلغ 30 میلیون تومان، به خانوارهای متقاضی ارائه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه وضعیت تامین هزینه های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده هاست، یادآور شد: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره مندی از حمایت خیران و نیکوکاران  و با ارائه بسته های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه های اساسی ایشان برطرف می شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تامین مسکن مددجویان است، گفت: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه،  نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان ها و نهادهای خدمت رسان ، گام های اساسی در کاهش بخشی از مشکلات حوزه مسکن نیازمندان برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی