English

در سه ماه نخست سالجاری صورت گرفت؛

رسیدگی به ۳۴۸ پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: در سه ماهه نخست سال جاری، 348 پرونده حقوقی مددجویان اصفهانی در جلسات قضایی و دادرسی رسیدگی شد.

رسیدگی به 348 پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد کرانی با اشاره به اینکه عمده دعاوی مددجویان در حوزه مباحث حقوقی است، اظهار داشت: در سه ماهه سال جاری 348 پرونده حقوقی در قالب 800 خدمت شامل: تنظیم اظهارنامه، لوایح، دادخواست، شکواییه، حضور در جلسات دادرسی و غیره انجام شده است.

وی با تاکید به اینکه وکلای خیر، همه روزه در سطح استان به مددجویان مشاوره حقوقی می دهند، گفت: در سال گذشته نیز هزار و 138 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و بیش از 3 هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است.

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان استان افزود: ۳۱ اداره، خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد را از طریق میز خدمت و با استفاده از 62 وکیل نیکوکار انجام می دهند، همچنین در سال گذشته 97 نفر از مددجویان به کانون وکلای دادگستری معرفی و نسبت به تعیین وکیل معاضدتی اقدام شد.

کرانی بیشتر خدمات حقوقی به مددجویان را مرتبط با امور خانواده دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته و با احقاق حقوق آنها، 15 نفر توانمند شده و از حمایت کمیته امداد خارج شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه