English

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان مطرح کرد؛

حضور پرفروغ شهرداری نجف آباد در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان و شهرهای آن از جمله شهر نجف آباد بسیار پر فروغ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حاضر شده است.

حضور پرفروغ شهرداری نجف آباد در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، منصور شیشه فروش در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد اظهار داشت: استان اصفهان و شهرهای آن از جمله شهر نجف آباد بسیار پر فروغ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حاضر شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش های به دست آمده بیش از 60 شهرداری جاذبه های گردشگری و سرمایه گذاری خود را در این نمایشگاه ارائه و درخشندگی چهره اصفهان را برای عموم به نمایش گذاشتند. همه آگاه هستند که استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری می تواند در جریان توسعه پایدار به اقتصاد شهری کمک کند.

شیشه فروش غرفه دستاوردهای شهرداری نجف آباد در حوزه گردشگری و صنایع دستی را بسیار مطلوب دانست و گفت: شهر نجف آباد دارای جاذبه های گردشگری خوبی است. امروز بنده شاهد بودم اقداماتی که شهرداری نجف آباد در راستای بخش توسعه ظرفیت های گردشگری انجام داده بود را ارائه کرده است. برخی بناها مانند قنات شیر بچه باید احیا شود از این رو از شهرداری و جهاد کشاورزی این درخواست را داریم نسبت به احیا و بازسازی این بنا اقدام نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت هایی که شهرداری نجف آباد در این بخش انجام داده در ایام نوروز بسیار نمود پیدا می کند و مشاهده می شود که بسیاری از افراد مقصد گردشگری خود را در ایام نوروز شهر نجف آباد قرار می دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان  گفت:با توجه به ظرفیت های طبیعی و جاذبه هایی که نجف آباد دارد شهرداری برای اسکان گردشگران شرایطی را پیش بینی کرده و اقامت گاه هایی را برای توریست ها در نظر گرفته است. این اقدامات چشم انداز آینده نجف آباد را در حوزه گردشگری بسیار روشن کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه