English

با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

رونمایی از کتاب امیر خط شکن در قم برگزار شد

همزمان با ایام فجر انقلاب اسلامی کتاب امیر خط‌شکن، با موضوع زندگی سردار شهید مصطفی کلهری در مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دیگر مسئولان استان رونمایی شد.

رونمایی از کتاب امیر خط شکن در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، همزمان با ایام فجر انقلاب اسلامی کتاب امیر خط‌شکن، با موضوع زندگی سردار شهید مصطفی کلهری در مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دیگر مسئولان استان  رونمایی شد.

کتاب «امیر خط‌شکن» زندگینامه شهید سردار مصطفی کلهری، فرمانده گردان سیدالشهدا(ع) لشکر 17 علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

این مراسم در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان برگزار شد.

فرمانده کل ارتش در این آیین به چرایی پیروزی انقلاب اسلامی و قطع شدن دست دشمنان از کشور پرداخت و گفت: نظام سلطه هیچگاه از فتنه گری و توطئه دست نخواهد کشید، چرا که پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد دست آمریکا از دزدی و چپاول اموال ملت ایران بریده شود.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال تضعیف و خسته کردن نیرو‌های مسلح بود تا بتواند با اقدام نظامی تا دی ماه کار کشور را تمام کند.

وی اضافه کرد: در چند ماه اغتشاش بیش از ۵۰۰ میلیون پست در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد تا با هزینه‌های رسانه‌ای بستر را برای ناآرامی و جنگ داخلی و آشوب آماده کنند.

فرمانده کل ارتش رزمایش رژیم صهیونیستی و کشور‌های هم‌پیمان را پازل‌های این اغتشاشات و جنگ ترکیبی ارزیابی کرد و افزود: در این رزمایش دشمنان تا نزدیک‌ترین نقطه آمدند که در این شرایط به دستور فرمانده کل قوا رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات ساخت داخل اجرا شد و ما در این رزمایش به همه پیام دادیم هر کشوری که به منافع ما نزدیک شود، به عنوان مهاجم تلقی شده  و آن را مورد هدف قرار خواهیم داد.

امیرموسوی گفت: امروز دشمن فهمید که علت ناکامی هایش، وجود ولایت فقیه و حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای در رأس نظام اسلامی است و به همین علت همواره نوک پیکان حمله خود را متوجه رهبری انقلاب و ولایت فقیه گرفته است.

فرمانده کل ارتش قدرت نظامی و تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشور را مافوق تصور دشمنان توصیف کرد و افزود: اما این را نباید فراموش کنیم، آنچه از تسلیحات و تجهیزات نظامی قدرتمند‌تر است، داشتن اراده و روحیه دینی، اعتقادی و ایمان راسخ به اهداف مقدسی است که آن را دنبال می‌کنیم.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان از کتاب امیر خط شکن رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه