English

کاهش۱۱ درصدی نرخ بیکاری در هرمزگان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان هرمزگان در پاییز سال جاری۱۱/۶درصد است که در مقایسه با تابستان ۱۴۰۱ حدود ۱۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش11 درصدی نرخ بیکاری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان اظهار داشت: براساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان هرمزگان در پاییز سال جاری۱۱/۶درصد است.

وی افزود: این آمار در مقایسه با تابستان ۱۴۰۱ یعنی فصل قبل آن ۱۱ درصد کاهش یافته که این کاهش در فصول گذشته کم سابقه به حساب می آید. 

معین‌وزیری بیان‌کرد: این شاخص در سنجش با مدت مشابه سال قبل یعنی پاییز۱۴۰۰ ، میزان ۳/۷ درصد  کاهش را نشان می دهد که یکی از بهترین عملکردها در سال های گذشته محسوب می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان‌ کرد: این وضعیت بیانگر موفقیت نسبی و قابل توجه مدیریت استان در اجرای برنامه‌های اشتغال آفرین و عملیاتی‌ کردن طرح‌های زود بازده و کارآمد است که در آینده با سرعت و قدرت بیشتری اجرا خواهند شد و نوید شرایط بهتری در بازار کار استان را می دهد.

معین وزیری موضوع ایجاد اشتغال براساس برنامه ها و اهداف  دولت مردمی سیزدهم را بسیار پراهمیت و بعنوان اصلی ترین عملکرد قابل سنجش برای مدیران دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه