English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان خبر داد؛

حمایت از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: گردشگری روستایی جزئی از صنعت گردشگری است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توانمندسازی مردم محلی و تنوع‌بخشی به اقتصاد از طریق رونق صنایع‌دستی با سایر بخش‌های اقتصادی ایفا کند.

حمایت از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان قشم و فعالان صنایع دستی این جزیره، اظهار داشت: توانمند سای جوامع محلی و برپایی دوره‌های آموزشی با رویکرد توسعه گردشگری روستایی از برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: در همین راستا دوره‌های آموزشی توانمندسازی جوامع محلی برای فعالان حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم، افزود: گردشگری روستایی جزئی از صنعت گردشگری است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توانمندسازی مردم محلی و تنوع‌بخشی به اقتصاد از طریق رونق صنایع‌دستی با سایر بخش‌های اقتصادی ایفا کند.

محسنی با تأکید بر مرمت و حفاظت از آثار تاریخی ادامه داد: شهرستان قشم از گذشته تا به امروز موردتوجه گردشگران بوده و به لحاظ وجود آثار تاریخی و طبیعت بکر و همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه