English

استاندار مسندام عمان عنوان کرد؛

تحریم ها مانع روابط تجاری ایران-عمان نخواهد بود

استاندار مسندام عمان گفت: مامیدانیم مشکلاتی چون تحریم ها بر سر راه اجرای کارهای اقتصادی است خصوصا تحریم هایی مالی، ما می‌توانیم از طریق مسیر های دیگر تلاش را برای گسترش روابط داشته باشیم.

تحریم ها مانع روابط تجاری ایران-عمان نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم بن سعید البوسعیدی استاندار مسندام عمان درخصوص هدف سفر خود به بندرعباس اظهارداشت: تشکر میکنم از استاندار هرمزگان که ما را به هرمزگان دعوت کردند، از حسن نیت ایشان برای توسعه روابط تجاری ممنونم و امیدواریم روابط خویشاوندی که در این کشور وجود دارد باعث حرکات تجاری خوبی شود.

وی افزود: همان‌طور که واقف هستید مسافت بین دو استان کوتاه است اما تردد بسیار کم بوده است، در نظر داریم که ارتباطات تجاری و گردشگری افزایش یابد و سبب رونق مسیرهای تجاری شود که عاید خوبی برای دو استان خواهد داشت.

استاندار مسندام ابراز کرد: ایران دارای قوی ترین زیرساخت ها در منطقه است و ما امیدارم برنامه ریزی خوبی در این زمینه داشته باشیم، آمارها در تجارت مسندام نشان دهنده این است که بهترین تجارت ها با ایرانی ها و مردم استان هرمزگان صورت گرفته است؛ امیدواریم طرفین میل برای گسترش روابط داشته باشد و این روابط به نفع بخش خصوصی باشد

وی عنوان کرد: مامیدانیم مشکلاتی چون تحریم ها بر سر راه اجرای کارهای اقتصادی است خصوصا تحریم هایی مالی، ما می‌توانیم از طریق مسیر های دیگر تلاش را برای گسترش روابط داشته باشیم.

البوسعیدی خاطرنشان کرد: مامعتقدیم که این مشکلات سر راه نه تنها نمیتواند مشکل باشد بلکه از ما تجار ماهر و خالق راه های جدید خواهد ساخت که در این زمینه با وجود بخش خصوصی برای ارتباطات بیشتر و خلق فرصت های بیشتر استفاده خواهیم کرد و با تسهیل امورات از دو طرف از عمان و ایران به نفع دو کشور خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما دید مثبت به این تصمیمات داریم و امیدواریم طرف مقابل هم این‌طور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه