English

عباس رئیسی:

شناسایی سه خانه سنتی دارای قابلیت تبدیل شدن به اقامتگاه سنتی در بندرخمیر

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از شناسایی 3 اقامتگاه سنتی دارای قابلیت تبدیل شدن به اقامتگاه سنتی در بندرخمیر خبرداد.

شناسایی سه خانه سنتی دارای قابلیت تبدیل شدن به اقامتگاه سنتی در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس رئیسی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با بیان این مطلب افزود: شهرستان بندر خمیر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی همواره موردتوجه بسیاری از گردشگران و طبیعت گردان است که بر همین اساس با همکاری شهرداری بندر خمیر، سه خانه سنتی در این شهر برای توسعه گردشگری شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طی بازدید از بندر خمیر از پنج پروژه گردشگری درحال ساخت این شهر نیز بازدید شد، افزود: این پروژه‌ها شامل سه سفره‌خانه سنتی و دو اقامتگاه سنتی بود که از نزدیک موانع و مشکلات پیش روی این پروژه‌ها بررسی شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: همچنین از مسیر گردشگری این شهر نیز بازدید شد که این مسیر به همت شهرداری بندرخمیر به‌صورت سنتی در این شهر ایجادشده است.

رئیسی تصریح کرد: شاهد رشد زیرساخت‌های گردشگری در بندرخمیر هستیم که با توسعه زیرساخت‌های گردشگری، میزان رضایت گردشگران نیز افزایش می‌یابد و توسعه گردشگری این شهرستان را به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه