English

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی:

کاشان، شهر پایلوت شهرهای دانشی در کشور است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کاشان را به عنوان شهر پایلوت شهرهای دانشی در کشور دانست و گفت: نگاه دانشی شهرداری کاشان به سایر شهرهای کشور تسرَی پیدا کرده است.

کاشان، شهر پایلوت شهرهای دانشی در کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سجاد انوشه در نخستین نشست شهراندیش که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، اساتید دانشگاه، اعضای اتاق‌های فکر مدیریت شهری و مدیران شهری برگزار شد، با تقدیر از اقدامات دانش‌محور و پژوهشی شهرداری کاشان، آن را زمینه‌ساز توسعه نگاه دانشی در میان سایر شهرداری‌ها قلمداد کرد.

وی، همچنین تمجید از گام مهم شهرداری کاشان در زمینه نیازسنجی و اولویت‌بندی دغدغه‌های شهروندان تصریح کرد: یکی از عللی که با وجود تلاش‌های شهرداری‌ها، آنچه که اتفاق می‌افتد به نتیجه مورد انتظار نمی‌رسد عدم تطبیق با نیازهای واقعی است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همچنین تأکید کرد: انتظار ما از شهرهای اثرگذار دارای نگاه پژوهشی نظیر کاشان آن است که علاوه بر وجه بومی و شهری نیازها، در تعریف مأموریت‌ها، جنبه ملی را نیز مدنظر قرار داشته باشند تا با هم‌افزایی علاوه بر رفع گره از شهر، مسائل سایر شهرها نیز حل شود.

انوشه با اذعان به ضرورت توجه بیشتر به شهرهایی نظیر کاشان متذکر شد: باید در عرصه‌های گوناگون اولویت‌ روی شهرهایی از حیث کاشان قرار گیرد که نسبت به تحقق رشد و توسعه متوازن اهتمام دارند.

شایان ذکر است "نشست شهراندیش" به منظورارتقای دانش، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی بر مبنای پژوهش  برای مدیران شهری، دستیابی به توسعه شهری پایدار و متوازن شهری در فرهنگسرای مهر برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه