English

تصرف غیرقانونی اراضی دولتی جرم است

مدیر منطقه ۴ شهرداری بندرعباس به تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در بندرعباس واکنش نشان داد.

تصرف غیرقانونی اراضی دولتی جرم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امید آرمات مدیر منطقه ۴ شهرداری بندرعباس در بازدید از اراضی تصرفی شهر بندرعباس با اشاره به تصرفات غیر قانونی چند روز اخیر زمین های اطراف شهرک پیامبر اعظم بندرعباس از سوی عده ای سودجو، اظهار داشت: این زمین ها جز اراضی ملی است و هر گونه دخل و تصرف غیر قانونی در این زمین ها با هر عنوان جرم محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: در گذشته شهرداری با دستور دادستان نسبت به رفع تصرفات غیر قانونی اقدام کرده است اما مجددا این افراد سود جو نسبت به تصرف و شایعه پراکنی از سوی ارگان‌های دولتی مبنی بر واگذاری زمین اقدام کرده‌اند.

آرمات با بیان اینکه هیچ گونه واگذاری برای اراضی تازه تصرف شده در بندرعباس انجام نمی‌شود، عنوان کرد: شیوه نامه اجرایی صدور اسناد مالکیت در اراضی تصرفی مربوط به عرصه هایی است که تا قبل از سال ۱۳۹۴ در بافت‌های فرسوده احداث شده است و صدور سند برای اراضی تازه تصرف شده شایعه ای بیش نیست.

مدیرمنطقه ۴ شهرداری بندرعباس با هشدار به شهروندان از آنان خواست به شایعات توجه نکنند و با هوشیاری کامل در زمان معامله زمین از ارگان های ذی صلاح در استان استعلام کنند تا در دام افراد سود جو و تبعات قانونی بعد از آن گرفتار نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه