English

استاندار کردستان دستور داد؛

دستور استاندار کردستان برای تبدیل ساختمان سازمان ملی جوانان سنندج به خانه جوان

استاندار کردستان دستور داد ساختمان سازمان ملی جوانان سابق در سنندج به سمن‌سرا و خانه جوان تبدیل و برای فعالیت فرهنگی و ورزشی این قشر استفاده شود.

دستور استاندار کردستان برای تبدیل ساختمان سازمان ملی جوانان سنندج به خانه جوان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در بازدید از ساختمان سازمان ملی جوانان سابق در سنندج اظهار کرد: با تبدیل این ساختمان به سمن سرا و خانه جوان، زمینه برای فعالیت مناسب تر جوانان در حوزه‌های مختلف فراهم می شود.

این ساختمان که پیش تر به عنوان اموال مازاد دستگاه ورزش و جوانان تعریف و برای فروش گذاشته شده بود، با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان و با دستور ویژه استاندار کردستان و موافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی از فرآیند فروش خارج و قرار است پس از تعمیرات کلی، بازسازی و تجهیز به سمن سرا و خانه جوانان شهر سنندج تبدیل شود.

در حال حاضر خانه جوان شهر سنندج در یک ساختمان استیجاری واقع شده است که با تبدیل این ساختمان به سمن سرا و خانه جوان زمینه برای فعالیت بهتر جوانان در این حوزه فراهم خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل ورزش و جوانان و "مشیرپناهی" مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان هم در بازدید از ساختمان سازمان ملی جوانان سابق سنندج حضور داشتند و بر تلاش برای تبدیل این ساختمان به خانه جوان در کمترین زمان تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه